just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

حــالا که رفتــه ای....



حــالا که رفتــه ای....

این روزهــــا دلتنــــگم

دلـــتنگم که رفتـــه اند

آن روزهـــا...!

ماهی



ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه . 

تادهنشو وا می کرد آب می رفت تو دهنش نمی تونست بگه . 

دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . 

شروع کرد از خوشالی بالا پایین پریدن . 

دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو . اینقده بالا پایین پرید خسه شد خوابید . 

دیدم بهترین موقع تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. 

ولی الان چند ساعته بیدار نشده .

 یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب...

یه نکته هم داره عکس...


جاستین به علت بد حجابى در حالِ رانندگی بازداشت شد...


سنــــــگ قبر من



حتی به مرگـــــ هم


امیدی نیستـــــ


می‌دانــــــم


سنــــــگ قبر من

از خودم، تنهاتــــــر خواهد بود...

من عاشق نیستم !



من
عاشق نیستم !
فقط گاهی
حرف تو که می شود
دلم ...
مثل اینکه تب کند
گرم و سرد می شود
توی سینه ام چنگ می زند
آب می شود
تنگ می شود
تنگ می شود

به سلامتی هر چی عاشقه



توی حیات دبیرستان یه نفر یقه پیرهنم رو گرفت، فهمیده بود از خواهرش خوشم میاد بچه*ها دور ما حلقه زده بودند و فریاد می**...کشیدند.......قورتش بده....چون هیکلم بزرگ بود اون هی* مشت میزد و من فقط دفاع می*کردم...باز اون مشت میزد و من فقط و فقط دفاع می*کردم بالاخره یه خراش کوچیکی* توی صورتم افتاد
فرداش خواهرش به من گفت حد اقل تو هم یه مشت می*زدی
روم نشد بهش بگم....آخه چشماش شبیه تو بود

به سلامتی هر چی عاشقه

مرا به جان “تو” قسم مى دهند…


http://img4up.com/up2/57288936049251447598.jpg


هنوز هم ، مرا به جان “تو” قسم مى دهند… 

مى بینى؛ تنها من نیستم که رفتنت را باور نمى کنم…!!!

اینایی که از خیابون یه طرفه رد میشن ؛


 اینایی که از خیابون یه طرفه رد میشن ؛


هم چپ نگاه میکن هم راست ،


اینا همونایی هستن که هم از دشمن نارو خوردن !


هم دوست ...

یک تا پنج



دلم تنگـ می شـود گاهـی ! 
برای ِ ... یک « دوستت دارم » ِ سـاده ! 
دو « فنجـان قهــوه ی داغ » 
سه « روز » تعـطیلی در زمسـتان ! 
چـهار « خنـده ی بلنــد » 
و پنــج « انگشـت » ِ دوست داشتـنی ! 

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک



روزی که به دنیا آمدی...

هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید...

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که...

با بودن تو دنیا برایش زیباتر است...

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

دهنت ...سِـــــــــــــــــــــــرویس


میزارم تو ادامه مطلب که رو صفحه نباشه

ادامه مطلب ...

من همچین مردی رو میخوام



اون شبی خوبه که عشقت از پشت بغلت کنه، موهات نوازش کنه و دم گوشت بگه: عزیزم روزت چطور بود؟

پ.ن: من همچین مردی رو میخوام

یخچال



یه یخچال نو خریدم، یخچال قدیمیه رو گذاشتم دم در روش نوشتم: رایگان! هرکسی خواست، ببره.
هر روز میومدم می دیدم یخچال سر جاشه!

دو سه روز گذشت دیدم اینطوریه رو یخچال نوشتم: برای فروش، 50000 تومان!
فردا صبحش اومدم دیدم یخچال رو دزدیدن :D

مثل مه بودی



شاید خیال بود

یا رویایی نا تمام

مثل هیاهویی دور ...

مثل مه بودی

خواستم نزدیک تر شوم

هر دو گم شدیم...

فرصت نشد ببینمت

بخوانمت

( به نام..یا چیزی شبیه "جانم" )

مهلت امان نداد...

نشد دلم...

نشد که ببویمت...

فرصت نشد...

نشد ببوسمت...

غـ ـ ـ ـ ـریـ ـق نـ ـجات



ایـ ـن طـ ـ ـور نـ ـمی شـ ـود

بــ ـاید هـ ـمیشه یـ ـ ـ ـک غـ ـ ـ ـ ـریـ ـق نـ ـجات کـ ـنـ ـارم باشد

غـ رق در فـ ـ ـکـ ـ ـرت شـ ـ ـدن

اصـ ـلا دسـ ـ ـت خـ ـودم نـ ـیست...!

میترسم یک روزی...



میترسم....

 میترسم یک روزی... 

یک جایی... 

من وتو... 

خیلی دور از هم 

شب و روز درآغوش یک غریبه

 بی قراره هم باشیم.... ...

خدایا تصمیم باخودته


خدایا تصمیم باخودته ولی بهتر نبود پشه به جای خون چربیای اضافمونو می خورد؟!!

هی خدا


هی خدا یا عربا خیلی پیشرفت کردن یا ما خیلی پسرفت :(((((

آدم هــا ، نـبودن را بهـتر بلـدنـــد !!



بــه بـــــودن هـــا ، دیـــر عـــادت کن... !

و بــه نبــودن هـا ، زود ...!

آدم هــا ، نـبودن را بهـتر بلـدنـــد !!

دکمه های مانتو


دخترایی که میرن کلی هزینه میکنن واسه نمیدونم عمل زیبایی دماغ و پروتز گونه و لب شتری و اینجور چرت و پرتا ...

تازشم بعدش با کلی آرایش میان بیرون که چی بشه ...!؟
بابا کی به صورت شما نگا میکنه ...!؟

فقط کافیه یکی از دکمه های مانتوت باز باشه یـَـک طرفداری پیدا میکنی که نگو =)))) !!
دیدم که میگـــم .. 

دست بالای دست بسیار است !!



مردی پس از ۱۵ سال از زندان فرار میکنه .

او برای پیدا کاردنه پول و اسلحه به یک خانه میره

ولی در اونجا زن و مرد جوانی رو در رختخواب پیدا میکنه .

ابتدا مرد جوان رو به صندلی طناب پیچ میکنه سپس خانم خوشکله رو به صندلی میبنده و نزدیک میشه و بوسه ای به گردنش میزنه و میره حمام تا دوش بگیره.

مرد جوان به همسرش میگه : گوش کن عزیزم این مرد از لباسش معلومه که مدت زیادی رو در زندان بسر برده و حتما اونجا هیچ زنی رو ندیده

من دیدم چطور گردن تو رو ماچ کرد اگه خواست با تو س-ک- س داشته باشه مقاومت نکن اونو راضی کن با اینکه میدونم برات چندش آوره !

ببین این زندانی خیلی باید خطرناک باشه و اگه عصبانی بشه جفت مون رو میکشه. قوی باش عزیزم و بدون خیلی دوستت دارم. همسرش پاسخ میده : او گردن منو ماچ نکرد!

اون در گوش من گفت که همجنس گراست و معتقده که تو خیلی نازی و از من پرسید که وازلین داریم و من گفتم که در حمام میتونه پیدا کنه .

پس عزیزم قوی باش و بدون من هم خیلی دوستت دارم ! 

یک انسان معمولی بسازم



تلخ میگذرد…


این روزها


که قرار است


از تو …


برای دلم


یک انسان معمولی بسازم

چه کردی با من که



چه کردی با من که


این روز‌ها تو را دیگر فقط 


به اندازه یک اشتباه میشناسم؟؟!

“از سادگی نیست”



چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری

“از سادگی نیست”

شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی !!!

صفر را بستند


صفر را بستند

تا ما به بیرون زنگ نزنیم

از شما چه پنهان

ما از درون زنگـــــ زدیم!!!

بیا دم پنجره ببین

زن : جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ بنفش
مرد : یا ابولفضل چی شد ؟ زلزله اومد ؟
زن : نه
مرد : خونه همسایه آتیش گرفته ؟
زن : نه
مرد : کسی فوت شده ؟
زن : نه
مرد : پس چی ؟

زن : بیا دم پنجره ببین این گربه هه چه نازه !!!!



برهنگی همیشه برای س-ک-س نیست..........



"Godiva" همسر دوک کاونتری انگلیس زنی خیلی محبوب و محترم بود. وقتی ظلم شوهر و مالیات سنگینی که باعث بدبختی مردم شده بود،را مشاهده کرد . اصرار زیادی کرد به شوهرش که مالیات رو کم کنه ولی شوهرش از این کار سرباز می زد. بالاخره شوهرش یه شرط گذاشت، گفت اگر برهنه دور تا دور شهر بگردی من مالیات رو کم می کنم . گودیوا قبول می کنه، خبرش در شهر می پیچد، گودیوا سوار یک اسب در حالی که همه ی پوشش بدنش موهای ریخته شده روی سینه اش بود در شهر چرخید، ولی مردم شهر به احترامش اون روز، هیچکدوم از خانه بیرون نیامدند و تمام درها و پنجره ها رو هم بستند.در تاریخ انگلیس و کاونتری بانو گودیوا به عنوان یک زن نجیب و شریف جایگاه بالایی داره و مجسمه اش در کاونتری ساخته شده است!

پیراهن سیاه



اینجا تا پیراهنت را سیاه نبینند


باور نمی کنند


چیزی از دست داده باشی ...!

اعتراف تلخیست...



من به جای خالی اش


بیشترازخودش عادت کردم


اعتراف تلخیست...

آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه

یه روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه ، اینا هم کامنتهای زیر اون تو یه سایت فارسی!
خوب همین کارارو میکنید که هی پشیمون میشن از حمله دیگه =)))
.

.
.
* ما 4شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه
* من چهارشنبه چک دارم !
* منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم . برم جنگ نَرَم جنگ...
* پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم...
* حالا من چی بپوشم؟!
* ما شماره ماشین مون فرده، فک نکنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!
* میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا
* سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!
* شام هم میدن؟
* ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی. از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم
* بگو سر راه نون بگیره...
* ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت ۳-۴ حمله کنن بعد از ناهار!!!!
:))
...


پ ن . هر کسی که تو کامنت تشکر کنه جٌف پا میام تو حلقش . 
...