just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

تابع لر

سنگ بزرگ را برداشت، دانستم سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است! اما وقتی سرم شکست فهمیدم که لر تابع هیچ قاعده و قانونی نیست.

تبلیغ شامپو گلرنگ

یه تبلیغ شامپو گلرنگ هست که پدره میگه :

((تو خونه ما پسرم موهای نرم خوش حالتی داره، دخترم موهای مواج زخیمی داره ، خانومم موهای لخت و نرمی داره و موهای خود من هم خشک و زبر هست اما همه ما با شامپو گلرنگ موهامون رو میشوریم چون برای هر نوع مویی مناسبه))

من خواستم از پشت همین تریبون به این پدر زحمت کش بگم هرچند این شامپو ها خیلی خوب هستند ولی شما با خانوم بچه ها یه روز برید آزمایش ژنتیک بدی زیادم بد نیست ؛

والا این همه تنوع زیاد منطقی نیستا ! :)))

بعضیا هستن ...



بعضیا هستن ...آی کیو در حد پت و مت، شانس در حد کاراگاه گجت ..
قبول دارین ؟ 

ماریو

دانلود بازی ماریو یا همون قارچ خور واسه بچه های دهه شصت و هفتاد


http://s3.picofile.com/file/7437493759/Mario.exe.html

سایپا مطمئن


تازگی ها هم یه تبلیغ دیدم که اصلا نمیتونم هضمش کنم.

باباهه میاد تو خونه میگه دخترم امسال دوست داری مسافرت کجا بریم؟

دختره میگه بابایی من از مسافرت میترسم.قیافه اشم اینجوریه 

باباهه میگه واسه چی عزیزم؟ 

دختر : آخه خیلی ها تو مسافرت کشته میشن 

... بابا :غصه نخور دخترم بابا فکر اونجاشمکرده 

بعد پرده رو کنار میزنه یه پراید پارکه.

دختره :هورااااااااااا ااا  .

بعدشم میگه سایپا مطمئن 

خیلی دوس دارم بدونم اینا ملتو چی فرض کردن 

اخرت تاپیکه




برو ادامه مطلب و حتما نگاه کن

ادامه مطلب ...

دزد تو ماشین لباسشویی


اون دزدی که تو ماشین لباسشویی قایم میشه و هر دفعه یه لنگه از جورابای منو میدزده ،

بدونه واگذارش کردم به خدا....