just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

هنوز هم دلم تنگ می شود



 
هنوز هم دلم تنگ می شود
برای محض حرف زدنت
و برای تکیه کلامهایت
که نمی دانستی
فقط کلام تو نبود
من هم به آنها
تکیه داده بودم ...!
 

از من فاصله بگیر !



از من فاصله بگیر !

هر بار که به من نزدیک می شوی ،

...
... باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت !

از من فاصله بگیر !

خسته ام از امیدهای کوتاه .......!!!

 

 

گر پسری کشته شود


گر پسری کشته شود, دختری ترشیده شود

گر پسران کشته شوند, کل جهان لیته شود


می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.




می توان تختخواب خرید ولی خواب نه، می توان ساعت خرید ولی زمان نه،
می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه،
می توان دارو خرید ولی سلامتی نه، می توان خانه خرید ولی زندگی نه،
و بالاخره...
می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.
«چارلی چاپلین»

تنهایی



فکر تنهایی نباش ، تنهایی خودش تنهاست ،


تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست …

تورا آغوش میگیرم



تورا آغوش میگیرم تنم سر ریز رویا شه


جهان قد یه لالایی توی آغوش من جاشه


تورا آغوش میگیرم هوا تاریکتر میشه


خدا از دستهای تو به من نزدیکتر میشه


زمین دور تو میگرده زمان دست تو افتاده


تماشا کن سکوت تو عجب عمقی به شب داده


تموم خونه پر میشه از این تصویر رویایی


تماشا کن گل نازم چه بیرحمانه زیبایی....

نصیحت امروز


             نصیحت امروز: در برابر زندگی قد خم نکنید ؛ زندگی قزوینی‌تر از این حرفهاست …

لباس



تا حالا دقت کردین زن ها وقتی لباس میبینند هیجان زده میشوند و مرد ها وقتی هیچ لباسی نمیبینن…


هیچ نگاهی


تو چه میفهمی

حال و روز کسی را...

که دیگر

هیچ نگاهی دلش را نمیلرزاند...!

باران و پنجره



دیشب باران قرار با پنجره داشت / روبوسی آبدار با پنجره داشت

یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد / چک چک ، چک چک … چکار با پنجره داشت  . . .

در آغـوش دیـگــرے رآحـتــے ؟


چـهــ عـآشـقــآنـهــ درد رو بـهـ آغـوشمــ دعـوتـــ مــے کـنــمــ

وقـتــے کـهــ بـرآے ده دقـیـقـهــ بـهـ آغـوش کــشـیـدنـتـــ دآرمــ جــون مــے دمــ

در آغـوش دیـگــرے رآحـتــے ؟

کـمان ِ لـبَت


 
 
ツ لـبخَـنــد بـر کـمان ِ لـبَت نشانـده ای 

راسـت بگـــو 

بــاز کـدام دل را ،

نشــانـه رفــته ای !!؟ ツ 

قدر



” هست ” را اگر قدر ندانی، میشود ” بود “!



بهترین لحظه زمانیست



بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم امّا

ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میبینی ایرانسل بوده!