just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه

یه روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه ، اینا هم کامنتهای زیر اون تو یه سایت فارسی!
خوب همین کارارو میکنید که هی پشیمون میشن از حمله دیگه =)))
.

.
.
* ما 4شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه
* من چهارشنبه چک دارم !
* منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم . برم جنگ نَرَم جنگ...
* پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم...
* حالا من چی بپوشم؟!
* ما شماره ماشین مون فرده، فک نکنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!
* میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا
* سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!
* شام هم میدن؟
* ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی. از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم
* بگو سر راه نون بگیره...
* ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت ۳-۴ حمله کنن بعد از ناهار!!!!
:))
...


پ ن . هر کسی که تو کامنت تشکر کنه جٌف پا میام تو حلقش . 
...
نظرات 6 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 02:28 ق.ظ

متشکرم

خواهش میکنم

Omid دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

moti دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

oh oh.....cheghad bahal bud....kolli khandidam

نوش جان

ali moharramzadeh سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://gomezandronaldo.blogsky.com

یک شکلک کمه اونم شکلک بوس

t hirteen چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

واقعا حیف این همه هوش و خلاقیت نیس!!!!
داریم تو ایرن حیف میشیم ما

بعله صد البته

سرزمین آفتاب پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

امکان نداشت توی یه کشور دیگه این اتفاق بیفته و انقدر کامنتهای طنز و متفاوت زیرش نوشته بشه

مغز طنزپردازت توی حلقم ایرانی !!!!
مردیم از خنده !!!

مواظب باش خووووب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد