just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

تـو ذهـنـت ویــــرون شــــــدی !!!



لعنت به بعضی آهنگــــا

بــه بعضی خیابونــــا

بــه بعضی حرفـــــا

لعنتیا آدمو میبرن به روزایـــی کــــه

واســـه از بیــن بـــردنـش تـو ذهـنـت ویــــرون شــــــدی !!!

آخرین دیدارمان



آمدم نبودی......

آمدی نبودم.....

و مسلما این آخرین دیدارمان بود....

کلاه قرمزی



از راست به چپ، محمد بحرانی (صداپیشه ببعی)
بهادر مالکی (صداپیشه فامیل دور)
حمید جبلی (نویسنده و صداپیشه کلاه قرمزی و پسرخاله)

فراموش شدن



هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن ......


به هر حال فراموش میکنم ، فراموش شدنم را........!

دروغ شیرین



از حقیقت های تلخ خسته ام …

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستت دارم

آموزش بوسیدن


به آرامی لاله ی گوش دوس دختر/پسر خود را بوسه بزنین و دقت کنین زیاد محکم این کار رو انجام ندین چون اگه هوای داخل گوشش رو محکم با لباتون به بیرون بکشین ممکنه کمی درد آور باشه واسش و همچنین به آرامی در هنگام بوسیدن در گوشش جملات عاشقانه زمزمه کنین :ایکس
درا دامه مطلب مراحل این کار به صورت تصویری به شما آموزش داده می شود :

ادامه مطلب ...

عشق های اینترنتی



+عزیزم ، ما الان دوساله باهم چت میکنیم !
-خب ؟
+چقدر به من اطمینان داری ؟
-خیـــــــــــــــــــــلی !
+یعنی اگه بخوام بغلم میکنی ؟
-معلومه ، بیا >:D<
+بوس بخوام چی ؟
-بله ، بله بیا :-*
+اگه بگم بیا دل بدیم قلوه بگیریم چی ؟
_آره بابا بیا :X
+اصلا بخوام لخت شی برام سالسا برقصی ، چی ؟
صد در صد ! بیا- بیا /D:\
+قربونت بشم...من ! شماره موبایلتو میدی بهت زنگ بزنم؟؟

-نه دیگه ! پررو نشو ! دیگه اونقدرام بهت اطمینان ندارم ...!



دختران بی تقصیراند ..!!


دختران بی تقصیراند ..!! 

این روزها، آدم نمی بینند، تابرایش حوا شوند ...

فقط بوی یک عطر



دقت کردی گاهی فقط بوی یک عطر ، یک تشابه اسم

برای چند لحظه

باعث میشه

دقیقاً احساس کنی

که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه.....!

سخت تر می شود نبودنت



سخت تر می شود نبودنت وقتی بودنت برای دیگریست!!...

"خدای من "



روزی چهار مرد و یک زن کاتولیک در باری ، مشغول نوشیدن قهوه بودند
یکی از مردها گفت : من پسری دارم که کشیش است ، هرجا که میرود مردم او را "پدر" خطاب میکنند
مرد دوم گفت : من هم پسری دارم که اسقف است و وقتی جایی میرود مردم او را "سرورم" خطاب میکنند
مرد سوم گفت : پسر من کاردینال است و وقتی وارد جایی میشود مردم او را "عالیجناب" صدا میکنند
مرد چهارم گفت : پسر من پاپ است و وقتی جایی میرود او را "قدیس بزرگ" خطاب میکنند

زن حاضر در جمع نگاهی به مردان کرد و گفت : من یک دختر دارم ، 187 سانت قدش است ، بسیار خوش هیکل ، دور کمرش 61 ، دور باسنش 92 سانت ، با موهای بلوند و چشمهای روشن
وقتی وارد جایی میشود همه میگویند : "خدای من " :خخخخخخ

دلم نگرفته از اینکه رفته ای



دلم نگرفته از اینکه رفته ای . 
دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی و نداشتی!!! 

فقر و بی لباسی


خدایا دیگه طاقت دیدن این همه فقر و بی لباسیو ندارم خودت یه حرکتی تو سال جدید بکن :((((


لاستیک


زن و شوهری با 9 تا بچه در ایستگاه اتوبوس منتظر ایستاده بودند که پیرمرد نابینایی هم به آنها ملحق شد
اتوبوس که آمد پر بود و فقط زن و 9 تا بچه تونستند سوار بشوند.
به همین خاطر شوهر و پیرمرد نابینا تصمیم گرفتند پیاده راه بیافتند
بعد از مدتی شوهره از تق تق چوب مرد نابینا عصبانی شد
و گفت چرا یه تیکه لاستیک سر چوبت نمیکنی. تق تق اش منو دیوونه کرد؟
پیرمرد نابینا جواب داد اگه تو هم لاستیک سر چوبت می ذاشتی الان ما سوار اتوبوس بودیم پس خفه شو!!!!

خِیلـــــی وَقتــــــِــــ.......



مـَن خـِــیلیـــ ــ وَقتـــِـ ـ ـ از کـَســــی نـاراحـَـتــ ـــ نـِــمیشـَمــ ـــ ...

تـَــمامــ سَختــیشــ ــ یــِ خـَنـــده زُورکیــــِ ...

و شـُونــِــ بـالا اِنداختــَن اَلکیـــِـــ...

خِیلــــی وَقتـــِ خِیلـــی چیــزا رو میـــدونـَمــ ــ و خـُودمــو میزَنــَمـــ بــِـ نـَدونـِستـَنـِشُـــون...

سَخـتیـشــ ـــ یــِ لــَحظــِــ حـَرفــــ عــَوضــ ــ ــــ کـَردن و بیــــ خیالـــ ـ شُدنـــِـــــ...

خِیلـــــی وَقتــــــِــــ.......



تــ♥ــو بــَرایـــ ِ لبخند ِ مَـــنـــ




عـآشــِق تَرین مَـرد آدم بـــود


کهــ بـــِهشتـــ رآ


بهــ لـَـبخَند ِ حـوا فُروخــتـــ!


تــ♥ــو بــَرایـــ ِ لبخند ِ مَـــنـــ


چهــ چیــــز رآ می فُـروشیــــ ؟؟؟



شــرابــی شــدم نــاب



کـنــارم گـــذاشـتـــی
کــه تــلــخــــم کـــنـــی
شــرابــی شــدم نــاب
حـالا خــمــاری ام را مـیـکـشـی ...!

" آن یک نفر "



چقدرسخت است
که ببینی ،
غریبه ها
بهتر از " آن یک نفر "
احساست را می فهمند … !!!

عــطر ِ تَنت



عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده
امــروز بـویــیدَمَش
عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ،
تـنـت سـهم ِ دیگری ست و
غمــت سـهم ِ مــن!

می دانم بی شک



تو همان مهربانی هستی؟! یا مهربانی همان توست؟!

نمی دانم

می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید . . .

فراخان ..."2"

سلام سلام

خوبید؟ خوشید؟

یادتونه فراخوان سایتمونو زده بودم

http://just-kiss.blogsky.com/1390/12/09/post-296/

ادمینمون بی خبر سایت و جمع کرد

حالا یه سایت دیگه زدیم

تا اخر شهریور که سر پا ست

دوست دارید بیایید


    http://nakhonasaur.in   



موقع ثبت نام یه معرف میخواد 

اگه خواستی من اونجا یوزرم shiva_naz هستش 

مشکلی هم داشتین موقع ثبت نام به خودم بگید

یا تو نظرات یا از ایدیم اکثرا هستم


آغـــوش بگشــــا ...



آغـــوش بگشــــا ...

ڪــﮧ مـــטּ از دوری گرمــــــای وجودتــــــ ؛ 

زمســــتاטּ شــدهـ امـــ ــــ ـــ ــ ـ . . .

یعنی میشود روزی برسد



یعنی میشود روزی برسد

که بیایی

مرا در آغوش بگیری

بخواهم گله کنم

بگویی هیس

همه کابوس ها تمام شد ...

آنقَــــــــــــــدر خـــــوبـی کـه حالَــــــــم را بــِــــهَم می



گفتَـــــــــــــــــم:

تَمــــــــامِ وُجــــــودَم از آنِ تــــــــــــــو بود

مُـــــــــــشکِلَــــــــم چیــــــــست کـه بــــا مَن چنیــــــــن می کُــــنی؟



گفـــــــت:

آنقَــــــــــــــدر خـــــوبـی کـه حالَــــــــم را بــِــــهَم می زَنـــــی!!!

دخترای دم بخت



شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟ 

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!

زیبا بود اما شوخی بود ...



عشق تو شوخی زیبایی بودکه خداوند با قلب من کرد

زیبا بود اما شوخی بود ...

شوخی بود

حالا تو بی تقصیری خدای تو هم بی تقصیر است

من تاوان اشتباه خود را پس میدهم 

تمام این تنهایی تاوان جدی گرفتن آن شوخی بود...

موج و سنـگ



در خود شکستم و تو صدای قهـقهـه هـایـت دنـیا را لرزاند ...
قـانـون طبـیـعـت است ......
موج وقتـی سـرش به سنـگ می خورد در خود می شـکنـد...

ریدن به خاطرات دوران طفولیتمون. . .


اون از مامانِ چوبین با اون وضع زننده!

اون هم از جولز و جولی که معلوم شد خواهر برادر نبودند!
این هم از مربی فوتبال سوباسا که میگن دوست پسر مامانش بوده!
می ترسم فردا پس فردا گندش در بیآد که پت و مت هم گی بودن !!!!
ریدن به خاطرات دوران طفولیتمون. . .

تو مرا به بازی کشاندی


تو مرا به بازی کشاندی
و من عاشقانه همبازی ات شدم
تقلب کردی و من
چشم‌هایم را بستم
تا فکر کنی
تو برنده ی بازی بودی
اما غافل بودی که
از پشت پلک‌های بسته‌ام
عاشقانه
دستت را خوانده بوده ام.....!



لـمـس دسـت هـایـت



بـعـد از گـرفـتـن ِ دسـت هـایـت

تـمــام ِ دنـیــا را لـمـس خـواهـم کـرد

تـا عــــــشــــــــق 

بـه هـمـه سـرایـت کـنـد ! . . .


وقتــی آدم یکــــ نفـر را دوستــــ داشتـــه بـــاشــد



وقتــی آدم یکــــ نفـر را دوستــــ داشتـــه بـــاشــد

بیشتـــر تنهـــــاستــــــــــ !

چــون بـــه هیــچ کــس جـــز همـــان آدم

نمـــی تــوانـــد بگـــویـــد چــه احســاسـی دارد...

و اگـــر آن آدم کســی بـــاشــد کــــه

تــــو را بــه سکـوتــــــ تشــویـق کنـــد

تنهــایــی تـــــــو کـــامــل مــی شـــود...

آدَمْهآیـــے ـهَمْــ ـهَسْـتَنْد



آدَمْهآیـــے ـهَمْــ ـهَسْـتَنْد

کِهـ دِلْتَنْگـِ ـ ــشآنــ میشَـ ــوے..

دِلَتــْــــ میخـوآـهَد

تـوے سـَـــطْر سَــــطْرِ نِـوِشْـــتِهـ ـهآیَتـــ بـآشـَـنْد..

حَتـــ ےکـَــمْرَنْگــ!

حَتـــے کــــــــوتـآهْـ


شازده کوچولو



شازده کوچولو می گفت :

گل من گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود

اما ماندنی بود .

این بودنش بود که او را تبدیل به گل من کرده بود

اتفاق


به یه اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم

ڪـﮧ مـטּ عـآشـق ِ تـــو بـاشـم



شــآیـد !

شــعــر هـمـیـטּ اسـﭞ

ڪـﮧ مـטּ عـآشـق ِ تـــو بـاشـم

و تــــ♥ــــو !

بـا هـر ڪـﮧ مے خـواهے ...

دیـــــوانه منــــم



دیـــــوانه منــــم

بی انـــــکه باشـــی

بی انکه حستـــــ کنـــم

هنــــوز هــــم دوستتـــــ دارم بی هیــــچ بودنــــی ...





خـ‗__‗ـدایـ‗__‗ـا



خـ‗__‗ـدایـ‗__‗ـا

کسے را ڪـﮧ قسـ‗__‗ـمت کسے دیگر اسـ‗__‗ـت

بـ‗__‗ـر سر راهـ‗__‗ـماטּ قـ‗__‗ـرار نــ‗__‗ـده

تا شـ‗__‗ـب هــــاے دلتنـ‗__‗ـگی اش

بـ‗__‗ـراے مـــטּ بــــاشـ‗__‗ـد و

روزهـ‗__‗ـاے خوشـ‗__‗ـش

بـ‗_‗ـراے دیـ‗_‗ـگر ے


داداشم


داداشم امروز تو خیابون از جلوم رد شده ، بعد منو نشناخته ، داش رد میشد میرف !!!

 میگم تو یعنی واقعن منو نشناختی ؟! 

میگه : با استایل بیرونت آشنا نبودم !!!

 یعنی اگه جلوش فقط پیجامه بپوشم منو میشناسه ، چیز دیگه بپوشم واسش هف پُش غریبم. .

**توجه توجه **



سازنده ی فتو شاپ بعد از دیدن این عکس خودکشی کرد و به ملکوت اعلی پیوست

روحش شاد یادش گرامی :))))))



قرار




قرارش را تو می گذاری، 

بی قراری اش را من می کشم؛ 

این بار هم همه چیز عادلانه تقسیم شده است...!

چقــــدر دردنــــ ـآک است



گوشـهآیم رآ مـﮯگیرمـــ

چشمــــهآیم رآ مـﮯبنــــدمـــ

و زبآنــم را گــآز مـﮯگیــــرمـــ

ولــﮯ . . .

حریــــف افکآرم نمـﮯشومـــ !

چقــــدر دردنــــ ـآک است

فهمیـــدטּ !!!



یه سگ از این دوتا بهتر میفهمه


...که موقع عکس گرفتن باید دوربین و نگاه کرد

دِلم پُر است



دِلم پُر است


آخِر بگو کجا را نِشانه بگیرم ...



چــشم هـــایــم


چــشم هـــایــم 

پشت ِ یـک خـــروار نــگـاه

حـــرف دارنـــد !

.
.

گـــوش کـن !! 

یعنی بدم..!


وقتی ازم میپرسی که خوبی و من میگم ای بد نیستم...
یعنی بدم..!
خیلی هم بدم...
پس نگو خدارو شکر..!!!

اونی که عاشقتره



حرفی نمی زنی؟؟؟؟؟؟

خب اشکالی نداره .....

همیشه اونی که عاشقتره زودتر به حرف میاد ...

پس من میگم * دوست دارم *

آه خداااااا

بازم چیزی نگفتی ؟؟؟؟؟؟

دعـــــایٍ دیوانــــگان هم



شمعی روشن کردم
حوالی ِ همیــــن روزها،
که زودتـــــر بیایــــی،
میگـــــویند؛
دعـــــایٍ دیوانــــگان هم،
مستــــجاب میشود..

نداشتن تو یعنی...



نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

 نمیدانم نداشتنت سخت تر است

 یا

 تحمل اینکه دیگری تو را دارد ...

ما ایرانی ها


ایرانی ها دروغ گفتن را از اول صبح با جمله "پاشو لنگ ظهره" آغار می کنند.