just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

تنها لایق تو می دانم


وقتی می گویم دوستت دارم


شاید تصور کنی تنها چند واژه ساده را


در کنار هم گذاشته ام


وجمله ای را بیان کرده ام


اما. . .


این تنها یک جمله نیست!


دنیای لبریز از رویاهای سبز و سرخ!


همین جمله کوتاه!


آری همین چند واژه خود کتابیست سر شار از معنا!


دوستت دارم یعنی بی حضور تو


زندگی برایم بی معناست


بی تو دنیای من به سردی می گراید


و چشمانم بی فروغ می گردد!


دوستت دارم یعنی قلب من منزلگاه توست


و وجودم سرزمینی که تخت پادشاهی را


 تنها لایق تو می دانم

بـیـخـیـال ِ حـرف هـای ِ مـــَــردُم ...



http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYyIUPTutp1nKKGXs57B1uHPifJQ3ldZ_0lcSdZZlMJI5bJYjJ


بـیـخـیـال ِ حـرف هـای ِ مـــَــردُم ...

بـــیـا و مـرا بــبـ ــوس !

آنــها پـشـت ِ ســَـرِ خــــــُــــــدا هـم کـه خــُـداسـت حــرف مـی زنـنـد ... !!!

واے بـهـ حـــال ِ مــــن و تـــــو . . . !

 


 


آدمــها


http://image1.webscache.com/baike/haibao/big/2008-09/202591816-381-W020071219579790344834.jpg


آدمــها هرچقدر بزرگـــتر میشوند

دلشان بیشتر بغــــل میخواهد

حتــــی بیشتر از وقتــــی که کودک بودند !!!


"خدا حافظی"



بعد از "خدا حافظی" ، 

بر نگــــردید و عقب نگاه نکید.. 

بد دردرسری میشه 

این " آخرین نــــگاه " !!! 




دلـت به ماندن نیست بـرو.....، 


عشـق که گـدایی نـدارد. 


یادت نیست مگر؟ 


این نذر مـن بود، که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم... 

این روزها



این روزها شیرین میزنم 
بی آنکه، 
پای فرهادی در میان باشد 

آرامش وجود من



آرامش وجود من بــودنــم در آغــوش مــردانــه ات است
بگـذار حـســودان هــرچـه می خــوآهـنـد بگــویـنـد
جــز تـو و عـشــق تــو تـمـوم دنـیــا پَــر

ﺁﺧـﺮﯾـﻦ ﭘـﺴـﺖ

ﺍﯾـﻦ ﺷـﺎﯾـﺪ ﺁﺧـﺮﯾـﻦ ﭘـﺴـﺖ ﻣـﻦ ﺗـﻮ
ﺍﯾـﺮﺍﻥ ﺑـﺎﺷـﻪ!!!
ﻣـﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻣـﯿـﺮﻡ ﺁﻟـﻤـﺎﻥ ...
ﻭﺍﻗـﻌـﺎً ﺩﻟـﻢ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﻭﺍﺳـﻪ ﺍﯾـﺮﺍﻥ ﻭ ﺷﻤﺎ
ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﮔﻠﻢ ﺗـﻨـﮓ ﻣـﯿـﺸـﻪ ...
ﻫـﻤـﻪ ﭼـﯽ ﺳـﺮﯾـﻊ ﺍﺗـﻔـﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺧﯿﻠﯽ
ﺳـﺮﯾـﻊ ...
ﺑـﺮﺍﯼ ﺧـﻮﺩﻡ ﻫـﻢ ﺑـﺎﻭﺭﺵ ﺳـﺨـﺘـﻪ ﺍﺯ
ﻫـﻤـﻪ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺩﻝ ﺑـﮑـﻨـﻢ ....
ﺩﯾـﮕـﻪ ﺣـﺮﻓـﯽ ﻧـﺪﺍﺭﻡ ﺟـﺰ ﺳـﻼﻣـﺘـﯽ ﻭ
ﻣـﻮﻓـﻘـﯿـﺖ ﺷـﻤـﺎ ﻫـﻤـﯿـﺸـﻪ ﺧـﻨـﺪﻩ ﺑـﻪ
ﻟـﺒـﺎﺗـﻮﻥ ﺑـﺎﺷـﻪ , ﻓـﺪﺍﯼ ﻣـﻬـﺮﺑـﻮﻧـﯿـﺎﺗـﻭﻥ
ﺑـﺸـﻢ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﮔـﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑـﺨـﻮﺍﻡ ﺑـﺮﻡ ﺧـﺎﺭﺝ
ﺍﯾـﻨـﻄـﻮﺭﯼ ﭘـﺴـﺖ ﺑـﺬﺍﺭﻡ ﺧـﻮﺑـﻪ ؟؟؟
ﮐـﺼـﺎﻓـﻂ ﻫـﻢ ﺧـﻮﺩﺗـﻮﻧﯿـﺪ

بوسه

سیگار بعدی را روشن می کنم، کامی از لبش می گیرم
بجای لب هایی که چندی است نبوسیده ام، انگشتانم بوی تند سیگار می گیرند
همان انگشتانی که همچو باد جنگل موهای تو را نوازش می کردند
دیگر این اندام سوزان تو نیست که مرا احاطه کرده، دود سیگار است و بس...
سیگارم که به آخر میرسد لبم را می سوزاند مانند بوسه ای که تو هنگام خداحافظی
به آن تقدیم کردی

وقـتـے مـیروے

وقـتـے مـیروے

تـمـام چـیـزهـاے عـاבے

یـاבگـارے مـے شـونـב

פـسـاس مـے شـونـב

تـَرَڪ بـرمـے בارنـב

بـر مـبـل نـمـے شـوב نـشـسـتــ

ڪــہ تــو آنـجـا نـشـسـتـــہ بـوבے

هـوا را نـمی شـوב نـفـس ڪشـیـב

ڪــہ عـطـرتــو آنـجا مـانـבه اسـت 

وقـتے نـیـسـتـے

هـمـــہ چـیـز 

تـو را یـاב آورے مـے کـنـב

تـو را و نـبـوבنـتــ رآ

یـادمـ بـآشـد

+یـادمـ بـآشـد من تـنـها هـسـتـمـ و تـنـهـا مـن نـیـسـتـمـ...!

عاشق

+عـاشـق مـردیـ شـدهـ امـ کـهـ بـویـ مـردانـگـیـ اشـ غـرور زنـانـهـ امـ را دیـوانـهـ مـیـکـند...

روتو اونور کن

O
/\
JL

روتو اونور کن مگه نمیبینی شو..ت پام نیست