just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

به سلامتی هر چی عاشقه



توی حیات دبیرستان یه نفر یقه پیرهنم رو گرفت، فهمیده بود از خواهرش خوشم میاد بچه*ها دور ما حلقه زده بودند و فریاد می**...کشیدند.......قورتش بده....چون هیکلم بزرگ بود اون هی* مشت میزد و من فقط دفاع می*کردم...باز اون مشت میزد و من فقط و فقط دفاع می*کردم بالاخره یه خراش کوچیکی* توی صورتم افتاد
فرداش خواهرش به من گفت حد اقل تو هم یه مشت می*زدی
روم نشد بهش بگم....آخه چشماش شبیه تو بود

به سلامتی هر چی عاشقه

نظرات 6 + ارسال نظر
moti سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

ino ghablan khunde budam....besiyar ziiiiiiiiibaaaaaaaaaaa

ممنون

مهرداد چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خاک بر اون سرش.
این همه زد فقط یک خراش افتاد.

با 2تا مشت اول کاری میکردم با اورژانس از اونجا ببرنش
استخونای صورتشو جوری میشکستم مثل کرم بدون استخون بشه.

عاشق؟؟؟
حیف این اسم زیبا نیست روی اینا میزارن؟؟
هرچی تو این دنیا هست شهوته و بس.

بچه دبیرستانی معنی عشقو میفهمه؟؟ یا تازه سن بلوغش شده و شهوتی هستش؟؟

بخدا حیفه اسم زیبای عشق رو این رابطه ها گذاشت



ببین عشق باعث شهوت میشه
وقتی کسی و دوست داری دلت میخواد اینقدر بهش نزدیک بشی
که وجودتون یکی باشه
خیلی ساده ترش دلت میخواد جسمتون یکی باشه

حالا الان ادما بهش جوره دیگه نگاه می کنن برعکسش

ولی نگاه من اینه
و من مطمئنم از این احساس و دیدگاه خودم

امیدوارم یه روز متوجه حرف های من بشی

t hirteen چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 06:10 ب.ظ

خیلی ناز بوووووووووود

نازی از خودتونه

مهرداد پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خب چرا نظرای منو تایید نمیکنی؟؟
دفعه قبل فکر کردم توهم زدم. ولی اینبار مطمئنم اینجا نظر دادم.
نظر یه نفر دیگه رو تایید کردی ولی نظر منو نه.

فکر کنم دومین یا سومین بار باشه.

شرمنده وقت نکردم
اخه باید جواب نظراتتون و بدم

مهرداد پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

فکر کردم دیکتاتوری و نظرات رو تایید نمیکنی. اشتب میکردم. ببخشید

-------------------------

جوری میگی انگاری تنها عاشق دنیایی

این حست بخاطر سنت هست. 19 سالته دیگه. (تقریبا آخرای دبیرستان) و کاملا احساساتی

عشق، هوس و شهوت نیست، عشق آلوده نیست.

عشق یعنی یه احساس پاک
عشق یعنی دنیات بشه یه نفر
عشق یعنی لبخند روی لبات وقتی که یادت عشق می افتی

اون چیزایی که گفتی متاسفانه هستش. و امروزه هم وجود داره.
ولی من قبولشون ندارم. به هیچ وجه.

اونا اسمشون سوء استفاده کردن هست

خواهش میشه
سرمون شلوغه دیگه چه کنیم بدبختیه

اقای خوش تیپ 2 ساله دبیرستان و تموم کردم
چرا فحش میدی

همه اونا صحیح ولی...
من رو حرفام هستم هنوز
چون من حسش کردم
و به چیزی که رسیدم ایمان دارم
فقط باید عاشق بود
اگه عاشق نباشی .....

شبنم جمعه 30 تیر 1391 ساعت 09:44 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


آخی . الهی

دیدی که بالا چی جواب منو دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد