just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

این روزها



این روزها شیرین میزنم 
بی آنکه، 
پای فرهادی در میان باشد 

نظرات 5 + ارسال نظر
Rohani چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

خوش به حال فرهاد تمام خاطرات تلخش شیرین است!

وای میسی عزیزم چه جمله های قشنگی مینویسی برام

Rohani شنبه 29 تیر 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام شیوا جون خوبی؟منو که یادت نرفته دعا میکنی برام ؟فک کنم چند روزی بود نیومده بودی وب نه؟جمله ها هم قابلی نداره خوشکل خانوم

سلام عشقم
وای من به عشق تو وبلاگ و اپ می کنم و مهدیه
تو مگه منو دیدی؟؟؟؟؟

Rohani سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 07:22 ب.ظ

نه ندیدمت ولی از حرفات میشه فهمید که بچه با حالی هستی دیگه خیلی ازت خوشم اومده

عزیزم باحالی از خودته
من ک عاشقت شدم
نمیشه بیای سایت ما عضو شی
بیشتر پیش هم باشیم?

Rohani چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

من که خیلی با سایتتون اشنا نیستم بعد ماه رمضونم ایشالا میخوام برم مشهدتا سر مهر نمیام قم نیستم فعلا! ایشالا برگشتم

خو یعنی حالا حالا ها نمیبینمت

Rohani چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

شیوا امروز قضیه مسافرتمون بهم خورد اعصابم بهم ریخت

اوا چرا اخه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد