just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

بوسه

سیگار بعدی را روشن می کنم، کامی از لبش می گیرم
بجای لب هایی که چندی است نبوسیده ام، انگشتانم بوی تند سیگار می گیرند
همان انگشتانی که همچو باد جنگل موهای تو را نوازش می کردند
دیگر این اندام سوزان تو نیست که مرا احاطه کرده، دود سیگار است و بس...
سیگارم که به آخر میرسد لبم را می سوزاند مانند بوسه ای که تو هنگام خداحافظی
به آن تقدیم کردی
نظرات 3 + ارسال نظر
تهران دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 12:58 ق.ظ

لامصبه عشق

جان؟؟

سعیدی دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 02:36 ب.ظ http://nurse91qom.blogsky.com

سلام شیوا خانم من مدیر وب پرستاران جوان هستم.
خواستم بگم بهتره قالبتونو عوض کنید چون طوریه که آدم زیاذ حال نمی کنه مطالبشو بخونه.

سلام اطاعت امر شد ممنون

modestman نجفی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

این متنای خاکبرسری چیه گذاشتی
خاک تو مخ سیگاریت
آدم اگه میخاد عشقو قیاس کنه با قلیون قیاس میکنه
قل قلاشون به هم شبیه

دوس میداریم
زئرمون زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد