just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

یک انسان معمولی بسازم



تلخ میگذرد…


این روزها


که قرار است


از تو …


برای دلم


یک انسان معمولی بسازم

نظرات 4 + ارسال نظر
moti پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

are vaghean ruzaye sakhtiye in ruz ha

شما هم فهمیدین اینو؟

سام شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.atash222.blogfa.com

سلام... نمیدوونم چه بگم..قبلا هم اینجا اومده بوودم... اما نشد واست کامت بزارم... پست بالا زیبا بود..زیبای خنده دار...

خوشحال میشم مهمون لحظه های من باشی... نمیدوونم اسم لحظه های خودمو چه بزارم... تو بیا اسمش باتو...

؛سام؛

میسی
چشم حتما

سام یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 08:16 ق.ظ http://www.atash222.blogfa.com

سلام..انکس که میرود نمیرود... اشاره به اولین خاطرات عشق و اولین عشق ادمه.که اگه عشقش بره اما خاطراتش و اوون حسش به نسبت عشق اولش اصن نخاهد رفت..بزار صدتا عشق جدید دامنگیرش بشه..اولی همیشه تکه...

شیوا جان..از خودت بگو..پروفایلم فعاله.. هدفت..زندگیت روزمرگیت..درسات ..علایقت..ذهنیتت و شخصیتت.. بزار تو رو تصور کنم با تمام ابهامات ذهنی.. میخام ی نیمچه نگاه ذهنی ازت داشته باشم...

؛سام؛

ممنون بابت توضیحات
وا...و چرا؟

moti یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

are shiva manam 2khtaram va fogholade ahsasatiiiiiiiiiii in matno ghashang darkesh kardam

میسی عزیزم
ممنون که همیشه بهم سز میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد