just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

آرامش وجود من



آرامش وجود من بــودنــم در آغــوش مــردانــه ات است
بگـذار حـســودان هــرچـه می خــوآهـنـد بگــویـنـد
جــز تـو و عـشــق تــو تـمـوم دنـیــا پَــر
نظرات 7 + ارسال نظر
Rohani شنبه 22 تیر 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

هوا را هر چه قدر نفس بکشی باز هم برای کشیدنش بال بال می زنی.............
مثل تو....
که هر چقدر که باشی...
باز باید باشی!!!!!!!!!!!!!
میفهمی چه می گویم؟
بودنت مهم است.........

وای عاشقتم عزیزم
خیلی قشنگ بود
بی نهایت قشنگ بود
میزارم امضام تو سایت

Rohani دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:46 ق.ظ

شیوا جون دوست دارم منم خودم از این جمله خیلی خوشم اومد یه مطلب عاشقانه تو وبمون گذاشتم دیدی؟اسمش اینه:هرجای دنیا بروی باز هم عاشق میشوی بیا بخونش به نظرم قشنگه

اومدم عزیزم محشر بود
با اجازه دایورت کنم رو سایت

آیدین دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.parssport.net

عالی بود شیوایی

فدات ایدین جونم
ممنون بهم سر زدی

modestman نجفی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:20 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com


بی خیال اوضاع کساده
از اینا پیدا نمیشه

نه بی شوخی بد نبود آفرین

خوشت اومده ها شیطون

Rohani چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

دایورت کن اجازه ماهم دست شماست عزیزم

چشم همین الان

morteza چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

کاش یکی بود ما هم بغلش میکردیم.

زانوهاتو بغل کن

morteza چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

امــشب بــه میــهمانی تــو می آیــم
نــه چشــمان فریــبنده ات
و نــه لبــان تبــدارت را میــخــواهــم
مــرا آغــوشــی بــه وســعت دســتانت کافــی ســت ...
دلــم گــرفــته ...
غــم هــایم را بــغل کــن

هِی بیا با هم گریه کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد