just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

سیگاری گوشه ی لب




گفتم:
با عشق زمان فراموش می شود ، 
و با زمان عشق!
سیگاری گوشه ی لب، گفت:
با سیگار هر دو...
نظرات 8 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 06:59 ق.ظ

با سیگار هر دو به آرامش میرسند

هی روزگاریه برا خودش
ممنون بابت حضور سبزتون

Rohani چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

عجب روزگاریه من بهش عادت میکنم اون منو ترک میکنه!

تف تو روحش

Rohani یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

شیوا دل پری از دست کسی داری نه؟خدابگم چیکارش کنه شیوا رو این شکلی داغون نکنه

بگو دل پر از کی ندارم خواهر من
ناراحت نشو حالا عزیزم

نجفی یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:10 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

چی شده وبت کم رونق شده
حالا گریه نکن میخای بگم بروبچ بریزن توش

شما وب خودتو رونق بده اگه راس میگی

Rohani یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

شیوا عجب جواب دندون شکنی به اقای نجفی دادی ترکیدم از خنده
اقای نجفی ناراحت نشینا

والا به قران
وای عزیزم نیسی ببینی تو یاهو چقدر حالشو میکنم تو قوطی

Rohani چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

خخخخخخخخخخخ دیگه دیگه میتونی حالشومیگیری میتونه حالتوبگیره

نه بابا نمیتونه ک

morteza چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

محمد اینا چی دارن میگن یعنی کسی هم میتونه حال تورو بگیره من باورم نمیشه اونم چه کسی

نه بابا
من حالشو میکنم تو قوطی

morteza چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

بابا این عکسهارو بردار من به ی چیزش حساسم توهم برداشتی تمام عکسهای ... گذاشتی.چرا عذابمون میدی

بیشتر توضیح بده لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد