just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

رمز موفقیت



آقا من چن سال پیش رمز موفقیتمو عوض کردم

الان هر کاری میکنم یادم نمیاد

۳ بارم اشتباه زدم بلوک شد

میشه زندگیمو بسوزونم یکی دیگه بگیرم !؟

رفیق تنبل



هیچی به اندازه داشتن یک رفیق تنبل تر ازخودت

به ادمیزاد اعتماد به نفس نمیده !

هرشب در خواب


 
چشم هایم را به بیمارستان می برم


نمیدانم چه مرگشان شده !؟؟


هرشب در خواب ، جایشان را خیس میکنند ...!!

رابطه ی فیثاغورس


این همه درس خوندیم بالاخره نفهمیدیم رابطه ی فیثاغورس با کی بود

قضیه اش چی بوده اصلا

بالاخره چی شد !؟

رابطه ی فیثاغورس


این همه درس خوندیم بالاخره نفهمیدیم رابطه ی فیثاغورس با کی بود

قضیه اش چی بوده اصلا

بالاخره چی شد !؟

چـﮧ حـس ِ قشنگیـﮧ



چـﮧ حـس ِ قشنگیـﮧ وقتـﮯ با آرامـش

سـرم رو روﮮ پاهـات مـﮯگذآرم و خوابـم مـﮯبـرد

بـدون گفتـن شـب بخیـر !

و تو تـآ صبـح نگآهـم میکـنـﮯ ...

یه همچین بچه های داغونی بودیم



بچه که بودیم وقتی یه نفر میگفت “عزیزم”

سریع میگفتیم برات پشکل بریزم؟

بعدشم هار هار میخندیدیم غافل از اینکه رسما خودمون رو به بُز تشبیه کردیم!

یه همچین بچه های داغونی بودیم

پناه



میدونی بزرگترین درد دنیا چیه؟؟

اینکه بفهمی پناه لحظه های تنهاییت یه پناهگاه دیگه داره...

قسمـت



خدایا 

آخه این قسمـتت رو کجا فرستادی 

که تا نـوبت ما میشه می گن

.

.

.

نـیست

دیوانه وار دلگیــــــــــرم .



از تو " نـَـ ه
دلگیر نیستم . .
نـَـ ه
من از خود احمقی که هنوزم گهگداری هوس دوباره عاشق شدنت را میکند،
دیوانه وار دلگیــــــــــرم .

تقدیم به همه ی دوستای عزیزم



تقدیم به همه ی دوستای عزیزم


http://cdn.coolsmileypack.com/content/animations/girl_scream.swf

روحش شاد


                 روحش شاد که دلِ خیـــــــــلی ها رو شاد کرده و هنوز هم شاد میکنه


                                     و اما بـخشی از وصیت نامه استن لورل :


               اگر کـسی در مراسم درگذشت من گریه کند دیگر با او صحبت نخواهم کرد !!!