just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

دست بالای دست بسیار است !!



مردی پس از ۱۵ سال از زندان فرار میکنه .

او برای پیدا کاردنه پول و اسلحه به یک خانه میره

ولی در اونجا زن و مرد جوانی رو در رختخواب پیدا میکنه .

ابتدا مرد جوان رو به صندلی طناب پیچ میکنه سپس خانم خوشکله رو به صندلی میبنده و نزدیک میشه و بوسه ای به گردنش میزنه و میره حمام تا دوش بگیره.

مرد جوان به همسرش میگه : گوش کن عزیزم این مرد از لباسش معلومه که مدت زیادی رو در زندان بسر برده و حتما اونجا هیچ زنی رو ندیده

من دیدم چطور گردن تو رو ماچ کرد اگه خواست با تو س-ک- س داشته باشه مقاومت نکن اونو راضی کن با اینکه میدونم برات چندش آوره !

ببین این زندانی خیلی باید خطرناک باشه و اگه عصبانی بشه جفت مون رو میکشه. قوی باش عزیزم و بدون خیلی دوستت دارم. همسرش پاسخ میده : او گردن منو ماچ نکرد!

اون در گوش من گفت که همجنس گراست و معتقده که تو خیلی نازی و از من پرسید که وازلین داریم و من گفتم که در حمام میتونه پیدا کنه .

پس عزیزم قوی باش و بدون من هم خیلی دوستت دارم ! 

نظرات 9 + ارسال نظر
moti پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

jaleb bud azizam

ali moharramzadeh پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 05:00 ب.ظ http://gomezandronaldo.blogsky.com

سلام من از وبلاگت 24 ساعته دیدن می کنم

وا...و دمت گرم سعی میکنم زود به زود آپِ ش کنم

ali moharramzadeh یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://gomezandronaldo.blogsky.com

انشا الله بهترین وبلاگ مال تو باشه

ممنون دوست عزیز

zahra دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

haghesh bod marde jigaram khonak shod hal kardam

مهرداد سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

یکی از یکی خائن تر

دقیقا

فرشاد چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

توی زندان هم نتونسته توبه کنه مردکه ایکبیری اشغال
مرسی شیوایی باحال بود

حالا تو چرا عصبی شدی

علی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.khoondaniha.blogsky.com/

سلام نا مهربون
فراموشکار دوستای قدیم
مطالبت خیلی جذابه

سلام
این چه حرفیه
اختیار دارین

vooroojak دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

vaghean ke.......

sab چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

where is it ?
i couldnt find it in bathroom!

ایشالا پیدا میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد