just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

یک تا پنج



دلم تنگـ می شـود گاهـی ! 
برای ِ ... یک « دوستت دارم » ِ سـاده ! 
دو « فنجـان قهــوه ی داغ » 
سه « روز » تعـطیلی در زمسـتان ! 
چـهار « خنـده ی بلنــد » 
و پنــج « انگشـت » ِ دوست داشتـنی ! 
نظرات 5 + ارسال نظر
حسین شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام
چه آرزوای ساده و قشنگی

ولی به هیچ کدوم از همین ها نرسیدم
همش شده یه حسرت

moti شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

jaye internet khaliye

خدا خفت نکنه دختر

مهرداد یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

SAY NO TO LOVE

ای ول همین خوبه زندگی بدون دغدغه

حسین یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام
آپم
سر بزن لطفا

عزیزم لینک وبلاگتو نذاشتی نیدونم کجا باید بیام

poria یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://amantino.blogfa.com

من که دلم واسه تعطیلی بعد ترم تنگه...

چقدر شما با احساسی ماشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد