just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

تو مرا به بازی کشاندی


تو مرا به بازی کشاندی
و من عاشقانه همبازی ات شدم
تقلب کردی و من
چشم‌هایم را بستم
تا فکر کنی
تو برنده ی بازی بودی
اما غافل بودی که
از پشت پلک‌های بسته‌ام
عاشقانه
دستت را خوانده بوده ام.....!



نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر فرقانی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://aliakbarforghani.blogfa.com/

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[نیشخند][نیشخند][نیشخند]
[خنده][خنده][خنده][خنده]
[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]
[شیطونک][شیطونک][شیطونک]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[زبان][زبان][زبان][زبان][زبان]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[نیشخند][نیشخند][نیشخند]
[خنده][خنده][خنده][خنده]
[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]
[شیطونک][شیطونک][شیطونک]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[زبان][زبان][زبان][زبان][زبان]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[نیشخند][نیشخند][نیشخند]
[خنده][خنده][خنده][خنده]
[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]
[شیطونک][شیطونک][شیطونک]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[زبان][زبان][زبان][زبان][زبان]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
[نیشخند][نیشخند][نیشخند]
[خنده][خنده][خنده][خنده]
[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]
[شیطونک][شیطونک][شیطونک]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[زبان][زبان][زبان][زبان][زبان]
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

آرسین - امیرحسین جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://arsian67.blogfa.com

هر روز پاییزه
هر هفته پاییزه

هر ماه پاییزه
هرسال پاییزه

دعوت...!!!
به امید دیدار...[گل]

حتما

آرسین - امیرحسین جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://arsian67.blogfa.com

هر روز پاییزه
هر هفته پاییزه

هر ماه پاییزه
هرسال پاییزه

دعوت...!!!
به امید دیدار...[گل]

گفتم حتما دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد