just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

فرشته

فرشته ای در تنهایی خویش 
می گریست 
گرفتار زمینی یان گشته بود 
و دچار ترس از ارتفاع ....
نظرات 2 + ارسال نظر
Rohani چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

خدایا عجیب از زمینت خسته شدم ........

انقدر هم گناه کردم که از سنگینیش نمی توانم پرواز کنم خدایا آسمانت چه مزه ایست؟

دلم یک مشت آسمان پاک میخواهد.........

خیلی قشنگ بود عزیزم ممنون
فقط بخند
طاقت اشکاتو ندارم

modestman نجفی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

من به عنوان وکیل مدافع شیطان میگم این فرشته نیست
خاک تو مخش
فرشته هیچ هنگام از ارتفاع واهمه ای نداره
چون عشقش آسمونه و همه عاشق رسیدن به عشقشونن
این طرف شیطونه مثل خودمون چون عشقش زمینه نه آسمون

اغا تو حتما باید بیای گند بزنی تو حس شاعرانه و لطیف نویسنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد