just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

قبلنا یه توالتایی بود بصورت ذوزنقه....

قبلنا یه توالتایی بود بصورت ذوزنقه....

خودش اینجا بود سوراخش نزدیک هسته کره زمین ...خیلی خفن بوود.. خیلی ازشون میترسیدم...

کیا دیدن از اینا ؟؟:D
نظرات 4 + ارسال نظر
Rohani یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

من خونه یکی از مادر بزرگام هنوز این شکلی البته توالت حیاطشون
حالا کلاسشون رفته بالا یکی تو خونه درست کردن از این توالت جدیداس منم که بچه بودم همش میترسیدم

همه دغده هامون این بود نیفتیم توش

morteza دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

تو دهات انقده از اینا دیدم که نگو من با این هیکلم توش جا میشدم

واقعا چه سعادتی

ســــــــــارا قلبی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.forum.nicepatogh.net/

عمه ی بی تربیت :|

عمه که تویی پرو

A M I N پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.nicepatogh.net

عمه شیوا !!!

زر نزن امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد