just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

چرا نگاه می کنی؟



                             چرا نگاه می کنی؟


                               تنهــا ندیده ای؟

                                 به من نخنـــد…

                                       من هم روزگاری عزیــــز دل کسی بودم…

نظرات 2 + ارسال نظر
ســــــــــارا قلبی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.forum.nicepatogh.net/

منم یه روزی عزیز دل بودم عمه ننه ... !

شما ماشالا الان عزیز دل خیلی ها هسی
چشاتو وا کن ببین
هی حرص بده منو

نه دیگه چشم خوردم هیشکی منو دوس نداره عمه :(

چشم حسود کور شه :دی

داوش عمینت داره
ما هم اون گوشه موشه های قلبممون دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد