just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

خوردن چیپس

خوردن چیپس توی یک جمع و جلو مردم

اماوقتی هیچکسی نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
Rohani یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

هههههههههههه خخخخخخخخخخخ

خدایی همینجوریه
من خودم عاشق چیپسم
با کله میرم تو پاکت چیپس پاتیناژ میرم

Rohani دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 09:07 ب.ظ

خو این کار زشتیه شیوا جان وقتی با کله میری تو پاکت چیپس به اطرافتم نگا کن شاید بقیه هم چیپس بخوان نارحت نشیا شوخی کردم

نه دیگه هر وقت تنهام اینجوری میخورم

ســــــــــارا قلبی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.forum.nicepatogh.net/

کوفت بخوری دلم خواست :))

منم عاشق چیپسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد