just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

آخـــــــــه من دوست ندارم...

 
دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوجولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟، آخـــــــــه من دوست ندارم...


نظرات 4 + ارسال نظر
Rohani یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

اخی نانازی

اوهوم ناز بشن

morteza دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

چه کنیم دیگه ما مردا همه اینطور رو عشقمون غیرت داریم.ایول به غیرتت داداش کوچولو

مطمینی شماها غیرت دارین؟؟

البته توهین نشه
کلی گفتم

morteza چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

دیگه توهین رو کردی دیگه.با هرکی که تو وبت نظر بذاره اینطو صحبت میکنی؟

شرمنده
ولی قبول کن خیلی ها ....
اصلا بیخیال
شرمنده بازم

ســــــــــارا قلبی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.forum.nicepatogh.net/

فضوووووووول :|

امضا : عمه ننه !

الان کی فضوله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد