just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

چهارتا پسرم رو دادم که اشکتو نبینم…

عکس اول را در آورد: این پسر اولم محسن است.
عکس دوم را گذاشت روی عکس محسن: این پسر دومم محمد است، دوسال با محسن تفاوت سنی داشت.

عکس سوم را آورد و گذاشت روی عکس محمد؛ رفت بگوید این پسر سومم.. سرش را بالا آورد، دید شانه های امام(ره) دارد می لرزد..امام(ره) گریه اش گرفته بود..
فوری عکسها را جمع کرد زیر چادرش و خیلی جدی گفت:
چهارتا پسرم رو دادم که اشکتو نبینم…

نظرات 4 + ارسال نظر
modestman نجفی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

نه بابا تو و این متنا

تا چشت دراد
چی فکر کردی من فرزند جانبازم بی ادب

Rohani شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

چقد صبور وبا گذشت منم فرزند جانبازم ولی تو این دور وزمونه هیشکی به فکر زحمتی که کشیدن وخونه دلی که مادراشون وخونواده شون خوردن نیست همش میگن چرا سهمیه دارن؟ چقد از این کلمه بدم میاد واقعا گفتن این کلمه واسه بعضیا شرم اوره

سهمیه که هیچی
حرفای دیگه کهمیشنوه
عقلاشون پوسیده
از بس بی بی بی بی سی دیدن والا

مهدیه یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 09:20 ب.ظ http://galleryms.blogsky.com

عزیزم منم فرزند جانبازم اما تو که می دونی که این حرفا واسه خیلیا تکراری شده و خیلیا اونا رو به چشم دشمنه پیشرفت خودشون می دونن و با طعنه هاشون دل بچه هاشونو می شکونن و اشکشونو در میارن

تا حالا همچین کسی زاده نشده به من توهین کنه
خوار و مادرشو با هم قاطی میکنم اعصاب ندارما

ســــــــــارا قلبی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.forum.nicepatogh.net/

عمه ننه ای دیگه !

توهین نکن پرو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد