just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

روم خارجیا

رفتم تو روم خارجیا یکی و پیدا کنم واسه تمرین زبان, با یه دختره بورکینافاسویی آشنا شدم, بعد یه مدت دیدم خیلی بچه پولداره, زبان و بی خیال شدم, زدم تو کار تیغیدن, هر ماه یه کادوی خفن برام میفرستاد در خونه, عکس شهاب حسینیم فرستاده بودم به جا عکس خودم کلی حال کرده بود ... 
امروز دیدم مسیج زده "رسول جون مژده بده, بابام شده سفیر بورکینافاسو تو ایران, تا یه ماه دیگه میایم تهران پیشت عزیزم, بوس بوس" 
الان یه هفته اس خونه رو گذاشتیم واسه فروش . . . 
نظرات 2 + ارسال نظر
نون آر .قاف چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://qenti.blogfa.com/

سلام خانومـِ شیوا ..
نه نظرات ُ از همون اوّل تأیید نمیکردم :)

چرا نظر که خوبه

modestman نجفی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 06:49 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

آخه مگه دختر عاشق قزوینم داریم باید وحشت داشته باشی
عکستو بفرس به میلم اینم شماره 093054622** بقیش بماند شاید اگه بچه خوبی شدی بت دادم
اون جک عارف در مورد یکی دیگه هست که نمیتونی تو سایت بذاری وگرنه بروبچ حزب الله خفتت میکنن
تو بیمارستانم برا کار آموزی میرم مرضی ندارم به جزء خلو چلی که بیمارستان برم
گرفتی گلم
این جمله آخر الکی بود به خودت نگیر

من عاشق قزوینم نمیدانی که...
عکسمو بفرستم همینم مونده
حالا کشته مردت نیسم که شمارتو بخوام خواستم مطمین شی جنسیتمو
راست میگی جکه درباره اوشونه اقا غغلط اضافه فرمودم
اهایین کار اموزی مثل دختر عموی من
چی خوندی حالا
تورو باید ببرند تیمارستان دوس جونم
ولی تو این جمله اخریه منو کاملا جدی بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد