just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

ترسم انروز بیایی که نباشد جسدم



ترسم انروز بیایی که نباشد جسدم

کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم

لب ان کوزه بسازد ز خاک لب من

بی خبر لب بگزاری به لبان جسدم!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهیار پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام دختر خیلی پکری چته چیه همه عالم که خراب نشده این همه نا امیدی بخدا از این نوشته هات دلم میگیره

نمیدانم دلیلش چیست اما
دچار وهم تشویشم
همش فکر میکنم اینجا نشستی
داری قه قه میخندی باز به ریشم
صداش کردم صدام و باز نشنید

بهم میگن که عقلت از سرت رفت
بیا بیرون از این رویای عشقی
اینو گفتند تمام قوم خویشم

توی دره چشام و باز کردم
تک و تنهام کناره این همه دشت
نمیدانم که اخر من کی هستم
که چوپانم که گرگم یا که میشم




سلام برای من رسیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد