just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

دخـتـرکـــی در آیـنــه ایـسـتـاده



ایـنـجــــا

دخـتـرکـــی در آیـنــه ایـسـتـاده

کـه از تـمــام دنـیــا

فـقـط لـحـظـه ای بــودنِ تـصــویـری را مـی خــواهـد

کـه از پـشـت عــرضِ شــانه هـایــش را در بـر گـرفـتـه بـاشــد . . .


نظرات 7 + ارسال نظر
تنهایی شلوغ چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://tanhaeieshulujh.blogsky.com

کجای کاری مرگ زندگی مدت هاست که مرا کشته است .سلاممنون از حضورتون کاش یه نظری واسم میذاشتید به هرحال ممنون قذمهاتونم مطلب جدیدتون ریبا بود عکس هم همینطور. کاش می گفتید که شعرها مال خودتونه یا...
با افتخار لینک شدید دوست خوبم

ژینوس چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

سرزمین آفتاب چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

یعنی الان

با اون عکس
با اون نوشته

من دارم منهدم می شم

سرزمین آفتاب پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

تو فقط بلدی بنویسی؟ نه بلدی کامنت ها رو تایید کنی نه بلدی به صاحبان اون کامنت ها سر بزنی؟؟؟

سلام دوست عزیز
لینک بلاگتو یادت باوشه بزاری
یا ادرسه خونتونو بده اگه وقت کردم بهت سر بزنم

مهسا پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

منم میخوام این تصویرو

ا.. خب یعنی من الان چه کنم

گلی پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

آخی...
چه قدر قشنگ بود...
میسی

خواهش میکنم عزیزم
قابلتو نداشت

shahrzad دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

miyofte in etefagh

اره شاید تو خواب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد