just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

شعبده ای



ای کاش

شعبده ای ، ِسحری ، جادوئی بلد بودم

که با گفتن یک َهجی َمجی لا َتر جی

تو ظاهر میشدی


و من .... بگذریم ... تو فقط ظاهر شو 

من و تو برای رسیدن به هم هیچ چیز کم نداریم....جز یک معجزه.

نظرات 1 + ارسال نظر
behnam_key سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

baba base copy ye khorde khodet benevis man har matlabiro nemizaram vali to mizari vase wb arzesh ghael sho dokhtar
matlaba ye k mibini ghashange bezar man vase matlab gozashtan ye filteree khafan mikonam bad mizaram
matlabe kam bazide kam behrae az in haey k bikhode alaki ye

nazar bod narahat nashiya

چشم میسی دوست عزیز از راهنماییتون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد