just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

شیطان



هیچکس نفهمید : شاید شیطان عاشق حوا شده بود...که به آدم سجده نکرد

نظرات 7 + ارسال نظر
naruto شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

اینم از رسم رفاقت

چی شده مگه؟
من کاری کردم؟

naruto شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

واقعا متحیرم کردی شیوا با این کارت و جملاتت

عشق شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

شیطان زنه نه مرد عقل کل

نخیر مرده

علیرضا شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 09:46 ب.ظ http://ghostdog.ir/fa/

"عاشقانه ترین قصه تاریخ، نافرمانی شیطان بود. تو را می خواست فقط، حتی به قیمت جهنم.

حوا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

شیوا با تو که نبوده علیرضا منظورش عشق شیطان به من بوده. تو چرا جوگیر شدی عکس عشقولانه از خودت در بکردی

جون شیوا تو کی هستی که واسه تاپیکا اینجوری کامنت میزاری

گلی پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

إإإإإإإإإإإإإإإإإإإ!!!!!!!!!!!!
اگر شیطان خودش حوا رو می خواست پس کی رفت تو جلد آدم بهش گفت بیا برو برو اونجا یه دختر در و داف هست که تازه اگر از این میوه ها بخورید داف تر هم میشه؟؟!!

مهسا جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://fekreajib.blogsky.com

اول آدم خلق شده بعد حوا شیوا جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد