just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

جایزه اسکار سال


جایزه اسکار سال 2012 به مصطفی دنیزلی کارگردان فیلم " ده دقیقه ی جهنمی " اهدا شد!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
فرید فتح نیا جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

به زنبوره میگن میتونی تو 10 دقیقه 3 گل بخوری؟ میگه مگه استقلالم!!!!

گلی جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.vooroojak.blogsky.com


شرکت چی توز هم از مظلومی درخواست کرده چندتا از اون حرکات موزونی رو که دقیقه ی ۷۰ واسه تماشاچیاش میرفت واسه تبلیغات بهشون بده



از زنبوره می پرسن تا حالا تو ۱۰ دقیقه ۳تا گل خوردی میگه نه مگه من رحمتی ام

پستای من معمولا به مرور زمان کامل تر میشی
یه کم دیگه مطلب به افزودیدمخواستی یه سر بزن

خدا نکشتت دختر
مردم از خنده
چشم سر هم میزنیم

t hirteen جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

تبریک
برد شیرینی بود

میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسی

فرزاد شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

به زنبوره میگن میتونی تو 10 دقیقه سه تا گل بخوری؟
زنبوره میگه : مگه من استقلالم؟

اس دق لال
درست بنویس پسر

مهدیه دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://galleryms.blogsky.com

وااای تو هم پرسپولیسی بودی خبرنداشتم آخ جووووون راستی واسه پست بالایی اگه یکی پیداکردی بفرست اینور ما محتاج تریم
اینم واسه اس دق لال

[:S035

زرین پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام اپ قشنگی بود پسچراخبر نمیدی

دیگه شما خودت بیا
اینجا سرمون شلوغه
شرمنده

زرین شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد