just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

هوس کردم بازم امشب زیر بارون و تو خیابون



هوس کردم بازم امشب زیر بارون و تو خیابون


به یادت اشک بریزم طبقِ معمولِ همیشه

آخه وقتی بارون میاد ، رو صورت یه عاشق مثل من

حتی فرق اشک و بارون دیگه معلوم نمیشه

امشب چشای من مثل ابرای بهاره

نخند به حال من که حالم گریه داره

چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیر بزاره؟

آره بخند! بخند که حالم خنده داره

این عشق یک طرفه من رو کشونده تو خیابونو

نمیخوام توی این خلوت کسی دور و برم باشه

نه پلکام روی هم میرن، نه دست میکشم از گریه

نه میخوام بند بیاد بارون، نه چتری رو سرم باشه

نظرات 3 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.vooroojak.blogsky.com

حتی فرق اشک و بارون دیگه معلوم نمیشه

این قسمتش منو یهو همینجور الکی یاد این جمله انداخت که میگه همیشه اشک های ماهی کوچولو توی آب گم میشه اما همه اشک های تمساح رو میبینن
منم که اصلا با تمساح ها مشکل ندارم...
به خصوص با اوناییشون که شبیه گوزن هستند...
الهی طفلکی ماهی کوچولو

وای خدا نکشتت اینقدر خندیدم اشک از چشام اومد

hidden چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.sarepolekhajoo.blogfa.com

سلام. تبریک میگم. وبلاگ جالبی داری. خوشحال میشم به منم سر بزنی. موفق و موید باشی. یا علی

سلام میسی
حتما

امیر سالار دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://_

این آهنگ خیلی قشنگه اگه همه اینو بشنون عاشق محسن یگانه میشم مرسی از استاد محسن یگانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد