just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است ...



کلاس ادبیات معلم گفت:...

فعل رفت را صرف کن!...

رفتم ..رفتی. رفت..

ساکت میشوم میخندم !...

ولی خنده ام تلخ میشود،...

استاد داد میزند خوب بعد ادامه بده

و من میگویم: رفت... رفت... رفت ... و دلم شکست،

غم رو دلم نشست،

رفت شادیم بمرد،

شور از دلم ببرد ،... رفت ..رفت ..رفت...

و من میخندم و میگویم... 

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است ...

کارم از گریه گذشته است به آن میخندم

نظرات 3 + ارسال نظر
t hirteen یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

فوق العاده بود
ممنون

قابلتو نداشت

کامران یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://taghdir13.blogsky

سلام.شیوا جان بابت همه لطفی که میکنی و بهم سر میزنی ممنونم ازت

سلام
شما یکم یاد بگیر

گلی دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.vooroojak.blogsky.com

رفت...رفت...رفت...
.........

من امید دارم
ولی امید واهــــــــــــــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد