just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

مگه تو نگفته بودی عشقو زندگی قشنگه



مگه تو نگفته بودی عشقو زندگی قشنگه

ولی خب نگفته بودی که همش بی آبو رنگ


تو همیشه گفته بودی وقتی عاشق میشه انگار
دل دریا رو گرفتی تویه دستای سپیدار


مگه نرخ خوبی چنده که تو برگای برنده
تو به این راحتی سوختی مگه تو نگفته بودی


من تو در یای جنونت دل دادم به آسمونت
باد بونامو سپردم به نگاه مهربونت


گم شدم تو دل بارون با یه حال عاشقونه

تو که گفتی نمیدونی پس بگو آخ کی میدونه


مگه دوست نداشتم مگه عاشقم نبودی
مگه آخرین بهانه واسه دلم نبودی


مث گل مث یه سایه مث بی کران دریا
مث یه حس عجیبی توی صندوقچه رویا

نظرات 1 + ارسال نظر
love پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://love-savan.blogfa.com

سلام من شمارو با اجازه لینک کردم اگه دوست داشتین منوهم لینک کنید راستی وبلاگتونم خیلی خوشگله

میسی عزیزم
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد