just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

سوال و جواب فنی از پسر و پدر



سوال و جواب فنی از پسر و پدر

از بابا پرسیدم بچه چه جوری میاد توی شکم مامانش ؟
ب...ابا کمی فکر کرد. بعد گفت بیا بریم توی حیاط. به حیاط رفتیم.
بابا یکی از بته های گل سرخ رو نشون داد و گفت
- این بته اول یک تخم کوچیک بوده. بعد این تخم رو تو زمین کاشتیم.
بعد بهش آب دادیم و بعد از مدتی بزرگ شد و حالا شده این بته بزرگ که می بینی.
منم تخم تو رو توی شکم مامانت کاشتم و بعد تو آمدی
... - با دست کاشتی یا با بیلچه ؟
بابا کمی رنگ به رنگ شد و گفت
- با یک جور بیلچه مخصوص
- پای من آب هم دادی ؟
-آره٬ آب هم دادم
- با آب پاش دادی یا با شلنگ ؟
بابا نگاه تندی به من کرد.
چرا عصبانی شده بود ؟ ولی من باید بدونم
- با شلنگ پسرم
- بابا ٬ خودتون آب دادین یا مش رضا باغبون؟

بابا یک دفعه برگشت و یک چک زد تو گوشم و گفت
- برو گمشو پدر سوخته.

نظرات 3 + ارسال نظر
t hirteen دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 02:51 ق.ظ

مرسی

خواهش میکنم

خوشبخت چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://littleheart.blogfa.com


بچه س تربیت کردنا!!!!
بچه انقد فضول

خب سوال پیش اومده براش

الهام دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.elhamaliamiri.blogfa.com

دلم واسه بچه سوخت لطفا ادامش بدید

چیو ادامه بدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد