just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

خاطرات یک آمریکایی و یک ایرانی

خاطرات یک آمریکایی و یک ایرانی از درس خواندن:

... آمریکایی: روز اول با خوشحالی به همراه پدر و مادرم رفتم مدرسه و دوستای جدید پیدا کردم! تمام دوره ابتدایی رو با معدل خوب قبول شدم. دوره راهمنایی مدرسه رو وقتی شروع کردم روحیم بهتر بود با دوستامون هر روز می رفتیم گردش.دوره دبیرستان دیگه دنیا ماله من بود هرشب پارتی و س.. و مشروب بود تا اینکه رفتم دانشگاه و فهمیدم که من از عشق و حال چیزی نفهمیدم. من هم...... عشق و حال کردم هم الان دکترم.

ایرانی: یادمه روزه اول مادرم منو رو آسفالت می کشید که ببره مدرسه. وقتی رفتم مدرسه و آدماشو دیدم تا سه روز گریه می کردم. دوره ابتدایی رو به زوره کتک گذروندم.
راهنمایی که رفتم روحیم گه بود.همه به هم فحش خار مادر می دادن منم یاد گرفتمو تو زندگیم به کار گرفتم. دوره دبیرستان همش تو کفه مهمونیو س...و مشروب گذشت. تو اون سن فهمیدم دستم می تونه برام یه دوست دختر خوب باشه. وقتی رفتم دانشگاه تازه فهمیدم این همه که دهنم سرویس شده همش تمرین بوده که اینجا کو...م پاره بشه.
درسته عشق و حال نکردم ولی مدرکه مهندسیمو گرفتمو الانم تو آژانسه آبرومندی کار
می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد