just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

وصیت نامه



وصیت نامه


مرا در روز بارانی دفن کنید تا آتش قلبم خاموش گردد

و

در طابوتی بگذارید از چوب تا بدانند عشق من مانند چوب خاکستر شد .

دستهایم را روی سینه ام قرار دهید تا بدانند همیشه دوست داشتم کسی را در آغوش بگیرم.

چشمهایم را باز بگذارید تا بدانند همیشه چشم انتظار بودم .

صورتم را رو به غروب آفتاب بگذارید تا بدانند عشق من غروب کرده و زندگی ام تمام شده....

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهور دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

به من میگی شاد اون وقت خودت!!!!!!!!!!!!!!!!!

من هیچ جوابی ندارم

مرتضی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 01:20 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
عاشقی جرم قشنگی ست
وبلاگت خیلی پربار من که لذت بردم!؟
خوشحال میشم بیای به وبلاگم!
من لینکتون کردم شما موافقی؟

میسی
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد