just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

مونالیزا در محیطهای مختلف


مونالیزا در نیجریه



مونالیزا در هند




مونالیزا در اسپانیا




مونالیزا در طهران قدیم



مونالیزا در حوزه جنوب خلیج فارس



مونالیزا در فلسطین



مونالیزا در عربستان



مونالیزای سرخ پوست



مونالیزا در زمان رنسانس



مونالیزا از فضا



مونالیزا در ارتش آمریکا



مونالیزا در کوبا



مونالیزا در برنامه کودک




مونالیزا در همسایگی بتول خانم اینا




مونالیزا در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی



نظرات 3 + ارسال نظر
t hirteen جمعه 16 دی 1390 ساعت 02:29 ق.ظ http://thirteen-of-crazy.blogsky.com/

کلا خوشکله این آپت

میسی ممنون

شادی شنبه 17 دی 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

از دستِ تو دختر
خیلی جالب بود

بابا من دختر خوبی ام که.....

leila چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

خیلی وبلاگ جالبی داری عزیزم .........ازمونالیزای عربستان خیلی خوشم اومد من خودمم عرب زبانم.........بهرحال همینجوری ادامه بده ودله مارو شاد کن

چشم حتما
خیلی خوشحال شدم که میبینم دوستام شادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد