just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

جالبه... خودتون ببینید دیگه

عکس: چقدر منحرف هستید؟

 

 

 

به عکس بالا دقت کنید. چه میبینید؟


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.
.

 لابد 2 نفر رو در حال عشقبازی دیدید؟!
جالبه بدونید که تحقیقات نشون داده که بچه ها به هیچ عنوان اون 2 نفر رو که شما دیدید پیدا نمی کنن چون اونا هیچ تجربه مشابهی رو نداشتن.

بچه ها در عکس بالا 9 دلفین کوچیک و بزرگ رو دیدن. پس اینجا به شما ثابت شد که خیلی هم آدم بی گناهی نیستی.
اما اگر در 6 ثانیه نتونستی دلفین ها رو تشخیص بدی مخت بد جوری داغونه و احتیاج به کمک داری!

نظرات 2 + ارسال نظر
PaRi دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com

عجب...

بهلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه پری جون

یکی باهاس باشه چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

اتفاقا من از بالا شروع کردم داشتم میومدم پایین دلفینا رو دیدم اولش ،‌من بچم ، آدم پاکیم ، چی ام الان
جایزمو بدین من می خوام برم

جایزه نداشت عزیز
ولی بهت تبریک میگم
خیلی ها اصلا نتو نستن دلفینارو ببینن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد