just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

دلم که تنگ می‌شود



دلم که تنگ می‌شود نظر به ماه می‌کنم
 
درون ماه نیم شب ، تو را نگاه می‌کنم

به تو که فکر می‌کنم هواس پرت می‌شوم
 
شبانه روز یکسره، من اشتباه می‌کنم

بهانه گیر و عاصی از تو و زمانه می‌شوم
 
بدون هیچ واهمه، فقط گناه می‌کنم

 هزار گونه وسوسه سیاه می‌کند مرا
 
تمام عمر خویش را فقط تباه می‌کنم

گرفته تیغ را به دست و مسخ مرگ می‌شوم
 
و خون سرخ خویش را خودم مباح می‌کنم

قلم زبانه می‌زند هزار بیت لال را
 
ومن درون سطر‌ها تو را سیاه می‌کنم

دریغ سهم من فقط درون چاه بودن است
 
ولی درون چاه هم تو را نگاه می‌کنم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد