just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

تمام شد، تمام آغوشت


این چندمین شبی است که خوابم نبرده است

هرم تنت به سینه ی سردم نخورده است

 

این چندمین شبی است که هم بستر غمم

دست تو ره به لمس تن من نبرده است

 

من تشنه ی لبان توام ، این گلایه نسیت

آخر تب تو از دل من تاب برده است

 

باغ لبم که از لب تو جان گرفته بود

چون غنچه های غم زده مغمون و مرده است

 

بوی خلا گرفته اتاقم نگاه کن

گویی که حجم حس تو بر من نخورده است

 

باز آ که از تو بگویم برای عشق

از دست عاشقی که به قلبم نخورده است

 

ازآن نگاه غمزده ی مهربان تو

وقتی به دست گریه دلم را سپرده است

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
شعر پر معنایی سرودی!؟
شعر مال خودته؟
با تبادل لینک موافقی؟

سلام
خیر ماله من نیست

t hirteen دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

مرسی
قشنگ بود

ممنون که اومدی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد