just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

ته سیگار....



به ته سیگارهایتان احترام بگذارید...

نیندازیدشان زیرپا...

چرا آدم ها عادت دارند...

هرکه به پایشان سوخت را...

می اندازند زیر پا؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
من شنبه 19 آذر 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

بیکار بودم دیدم این زیر هم آی دیت روشنه گفتم پی ام بدم که انگاری هر چی بال بال می زنم بهت نمیرسه قسمت نیست لابد

behnam یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

Dosesh Dashtam ziad Az Emr0oz Dg Leh Nemikonim :D :*

آوریـــــــــــــــــــــــــن

شهرزاد یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

ته سیگارارو کلکسیون کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه شما سیگار هم میکشی؟

شادی سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

مالِ بقیه رو که میشه له کرد نه؟به پایِ ما که نسوختن

اینم حرفیه

ali چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

tah sigari vase leh kardane

پس شما هم عادت دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد