just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

اعتراف قبل از مرگ


جک در حال مرگ بود و همسرش سامانتا کنار تخت او نشسته بود.


جک با صدایی ضعیف به همسرش گفت:

عزیزم چیزی هست که باید قبل از مرگم پیش تو اعتراف کنم.

همسرش جواب داد: هیچ نیازی نیست.

مرد پافشاری کرد و گفت: حتما باید این کار را انجام بدهم تا در آرامش بمیرم .

مرد ادامه داد: من با خواهرت ، با بهترین دوستش ، با مادرت و با بهترین دوستت رابطه داشتم.

همسرش به آرامی در پاسخ گفت: میدانم عزیزم،من هم همین امروز فهمیدم حالا بخواب و بگذار که زهر کارش را انجام دهد!

نظرات 8 + ارسال نظر
من شنبه 19 آذر 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://ybb.blogsky.com

آدرس وبلاگ من هم اینیه که گذاشتم
موفق باشید

بعله
وبلاگ قشنگی داشتین
لینکتون کردم

behnam یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

che LAshi bode marde :D

بعلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة

شهرزاد یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

واقعا خیلی مرد باحالی بوده

ا...
دوست داری از اینا؟؟؟؟؟

zahra یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

marde haghesh bod

فمنیسم

مهدی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://keraye.blogsky.com

خوب هر کاری عوض داره دیگه

همون قضیه ی جیک جیک مستونه

شادی سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

چه مرگِ آرومی

باید خانمه با چاقو مرد رو تیکه تیکه میکرد

ali چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

mard be in migan

ما به اینا میگیم نامرد

reza nj جمعه 25 آذر 1390 ساعت 06:59 ب.ظ


جالب بود

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد