just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

دوستت دارم

یه عالمه سوال تو سرمه

عشق چیه؟چه جوریه؟اصلا چی میشه که ادم فکر میکنه عاشق شده؟

عشق تو نگاه اول؟عشق به مرور زمان؟

کدوم واقعیه؟اصلا عشق حقیقی هست؟

خب حالا به عشق حقیقی رسیدیم جه جوری بیانش کنیم؟

با جمله ی دوستت دارم؟

از بس هر کدوم از ما این جمله رو برای هر کی که جلوی راهمون سبز شده به کار بردیم

دیگه ارزش جمله کمرنگ شده

هر جی فکر کردم هر چی گشتم جمله ای بیدا نکردم که بشه تمام عشق و بروز داد

خود جمله ی دوستت دارم همه ی معنیارو تو خودش حل کرده همه ی احساساتو همه ی عواطف رو همه ی عشق رو...


   عزیزترینم میخواستم همه ی عشقمو همه ی عواطفمو همه ی احساساتمو تقدیم وجود نازنینت کنم ولی.....

ولی هیچ جمله ای رو پیدا نکردم

جز دوستت دارم

نه به همه ی زبان های دنیا

به زبان دلم

و به معنای واقعیه جمله

میخوام بهت بگم  که

                            

                             دوستت دارم

نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 04:54 ق.ظ

منم دوستت دارم عزیزم

توقع ندارید که بگم قابلی نداشت
اخه این متن و خودم نوشتم برای شخص خاصی
میدونمم که میخوندش

PaRi دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 06:15 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com

سلام
قشنگ بود.
خوشحال میشم به منم سر بزنی.
فعلا!

سلام
میسی
چشم حتما

زرین سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام واقعا دوست دارم جمله قشنگیه به شرط اینکه کم ا زش استفاده کنیم..

سلام میسی نظرتون قشنگ
ولی به نظر من باید به موقع ازش استفاده کرد

m.e سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://hiddenboys.blogfa.com

سلام خوبی ؟
اره راست میگی خیلی جمله ی دوست دارم بی ارزش شده
ولی هر چقدم تو زمانه ما به کسی بگی دوست دارم فاییده نداره
چون به همون اندازه که خودت دوست دارم و خیلی حرفای دیگه میشنوی
خیلی ها هم به اونی که دوسش داری این حرف و میزنن
یعنی خیلی ها هم اون و دوست دارن پس ادم باید خودش و بیشتر از همه دوست داشته باشه
راستی از نظرتون فهمیدم که شما هم به بد بختی من گرفتار شدی
منم برای شما دعا میکنم که هر چه زود تر خوب شین
موفق باشین بای

سلام
میسی از نظر قسنگتون
ممنون
ممنون
و باز هم ممنون

ماهور سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

الهی بگردم
امیدوارم هیچ وقت غمگین نباشی

میسی عزیزم
تو هم همینطور

فریبرز چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 03:34 ق.ظ

درود
دوستت دارم...
قشنگ نوشتی باحال بود...
ولی نوشته هات جای کار داشتن...
نوشته هات با این که خالصانه بودن اما احساس خام بودن میکردم...
باید نوشته هات پخته باشن
مثلا یه نوشته داشتم چند سال پیش خیلی معروف شده بود با این که کوتاه بود اما حست رو میرسوند...

نفسم میگیرد...
وقتی...
نفس های تو نیست...

یخورده کار کنی با خودت میتونی برسی بهش
من که هیچی نیستم نوشته هام میتونی خیلی بالاتر از من برسی...

دوستت دارم گلم خیلی زیاد


میسی از شما

شیما چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://delneveshteshima.blogfa.com/

سلام شیوا جون
مرسی که اومدی پیشم
ببخشید که یه کم بی معرفت شده بودم
آپت خیلی ناز بودعزیز
بازم بیا پیشم

سلام
خواهش عزیزم
یه کم؟؟؟؟
بازم خواهش
چشم حتما

فرزاد چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

BahaL Bud Tnx

خواهش

ali چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

doset daramam dge khaz shode :D

نه .....
هرگز......
اون امیر تتلو هم اشتباه خونده

شادی شنبه 12 آذر 1390 ساعت 04:32 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

به بهترین زبان دنیا گفتی عزیزم

میسی شادی جونم

شهرزاد شنبه 12 آذر 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

زیبا بود جیگریییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

آرتین یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

به سلامتی اونهائی که دوست دارم رو درک می کنند
و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن . . .

یه چیزی گفتی داغونم کردی
به سلامتیشون....

امید سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

میدونم

محسن شنبه 19 آذر 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://PoorMehr.BlogSky.Com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد