just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

تو یه شیرینیه تلخی واسه قلبه نیمه جونم

تو یه شیرینیه تلخی واسه قلبه نیمه جونم

تو ی این ترانه هایی که برای تو می خونم

تو یه شیرینیه تلخی توی خاطرات دورم

تو تموم لحظه های دل ساکت و صبورم

تو یه رویای قشنگی توی خواب هر شب من

تو یه اه سینه سوزی توی گرمای تب من

تو یه فریاد بلندی توی سکوت بی کسی هام

تو یه عشقی که بریدی منو از دلبستگی هام

کجایی عزیز من بی تو من یه لحظه خوشی ندارم

کجایی که بی تو من غصه میخورم تلخ روزگارم

تو که رفتی از کنارم غم غریبی اومد سراغم

بیا تا دوباره احساس کنم تو دنیا یکی رو دارم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی جمعه 13 آبان 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

شهرزاد سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

yaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii man asheghe khanande in shero khode insheram
I Love you shiva jonammmmmmmmmmmm

خوبه این pmc یه شعار داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد