just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

حسرت یه روز عشق موند به دلم


نمی دونم که تورو نفرین کنم یا این دلم

نمی دونم که تو حل مشکلی یا مشکلم

با تو عاشقانه بودم پس چرا

حسرت یه روز عشق موند به دلم

با تو شاهنامه بودم نه یک غزل

با تو رودخونه بودم نه یه قنات

یه روزی منو تو بودیم و حالا

من و تنهایی و یه عمر خاطرات

تو این غربت پر گرگ و هراس

دارم عین ماهیا جون میکنم

خسته ام از تظاهر ایستادگی

جای دندون هزار گرگ به تنم

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی شنبه 7 آبان 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

حسرت یه روز عشق موند به دلم

یه دوست دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

حرف دل من بود!مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد