just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

ﺩﺧﺘﺮ تموم دنیای یه "پدره♥


ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ، ﻋﻤﺮﺷﻮﻥ ﻫﺪﺭ
ﺭﻓﺘﻪ؛
ﺻﺒﺤﻬﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺷﻠﺨﺘﻪ ﺯﯾﺮﭼﺸﺎﺵ ﮐﻪ ﺳﯿﺎﻩ
ﺷﺪﻩ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﺻﺒﺤﺶ ﮐﻪ جیغ ﻣﯿﺰﻧﻪ :
ﺑﺎﺑﺎ ﻧﯿﺎاااااﺍﺍﺍﺍ ﺗﻮ !!!
بعدشﻓﺮﺍﺭﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ،
تمومه ﺩﻧﯿﺎﯼ ﯾﻪ ﻣﺮده
تموم دنیای یه "پدره♥
نظرات 7 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 08:53 ب.ظ http://galleryms.blogsky.com

یادمه اولین روزی که رفتم سرکار بخاطر اینکه از اون روز به بعد 8 ساعت دیگه تو خونه نبودم بابامو داداشم کلی گریه کرده بودن (البته اینو یکسال بعد وقتی از دهن مامانم پرید فهمیدم جالبیش اینجا بود مامانم هیچ واکنشی نشون نداده بود
.
.
.
آخه بابام خیلی مغروره و لی بعدش فهمیدم دلش مثله یه گنجیشکه

خوش به سعادتت اینا دعا میکنن من یه لحظه از خونه برم بیرون
نفس راحت بکشن

Rohani چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

اخیییییییییییییییی چه بامزه

دلت بسوزه دختر که نیسی

Rohani دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

چرا کی گفته من دختر نیستم به جون خودم دخترم میتونی از بچه های پرستاران جوان یا اقای نجفی بپرسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جدی؟؟
من فکر میکردم پسری
وای عزیز دلم معرفی کن خودتو بیشتر اشنا شیم

Rohani سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 09:20 ب.ظ

چرا فک میکردی پسرم مگه تیپ کامنتا یا حرف زدنم به پسرا میخوره؟
من تنها نویسنده ی دختر بچه های پرستاری جوانم به نظرخودم بچه ی بدی نیستم خیلیم گیر نیستم درسمم بد نیست جزء بچه های متوسط کلاسم پرستاری هم میخونم دیگه تازه مشهدیم هستم بسه یا بازم برات بگم ؟اگه سوالی داری میتونی بپرسی

اخه اینجوری که نمیشه اشنا شد
تو نظرات فامیلیتو میزاشتی فکر میکردم پسری خو به من چه عزیزم

A M I N پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.nicepatogh.net

عمه شیوا !!!

ایکبیری

ســــــــــارا قلبی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.forum.nicepatogh.net/

راس میگه ها ! دختر یه چیز دیگه س ! مخصوصا وقتی اسمش سارا باشه ! دنیایی ِ برا خودش ... :دی

جمع کن خودتو ایکبیری

hossein دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 03:31 ق.ظ

فکر کنم اون مرده پدربزرگشه نه پدرش

شما متن پر محتوارو ول کردی ایراد عکسو میگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد