just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

" بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..



" بند بند وجودمــــ ـــ ـ .. 

بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ 

با این همه بنــدچه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم" ... 
نظرات 7 + ارسال نظر
morteza پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

تا حالا شده کسی رو دوست داشته باشی ولی نتونی بهش بگی حال الان من اینطوره کاش ی بار میتونستم بهش بگم که چقد دوسش دارم

خولی خوب
خیلی راحت بهش بگو
درکت نمیکنم

Rohani یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

اقا مرتضی اگه واقعا دوستش داری ومیدونی دختره ادمه وبی جنبه نیس که هوابرش داره برو بش بگو شاید اونم دوست داشته باشه اون که نمیتونه پیش قدم شه میشه؟

همینو بگو والا

morteza یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

بالاخره تصمیمم رو گرفتم فردا میخوام بهش بگم

خدارو شکر

morteza چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

بالاخره بهش گفتم

خوب به سلامتی به دل خوش

Rohani چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

اقامرتضی منتظره یه هول از طرف یکی بودیا ما هولت دادیم
خوب چی شد؟ببخشیدا ولی یه سوال نزد تو گوشت؟

اوهوم نتیجشو نگفتی اق مرتضی

morteza چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

نتیجه :بازی کشید به پنالتی و منم که دروازبان خوبی نبودم باختم
وقتی قرار نباشه جور شه هیچ مدل نمیشه

هر چی پیش بیاد خیره

aysa سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 03:48 ب.ظ http://girl14.blogfa.com


Like
Like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد