just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

آخرین نــــگاه قبل از خداحافظی

  


قبل از خداحافظی بر نگــــرد و عقب نگاه نکن بد دردرسری میشه این آخرین نــــگاه !!!

آب انگور


نمیدانم با سیب به زمین آمدم یا گندم اما میدانم با آب انگور به آسمان میروم!

عذر خواهی


سلام

من نت نداشتم

نتونستم بهتون سر بزنم

از همگی عذر میخوام

در ضمن اون سایت هم نمیدونم چی شد 

من که نبودم احتمالا جمش کردن


                                      فعلا بای

شبیه برگ پاییز



شبیه برگ پاییز پس از تو قسمت بادم...

فراخان ...

سلام به دوستان عزیزم

میسی که منو تنها نمیزارین

چه اونایی که با نظراتشون شادم میکنن و بهم قوت میدن

چه دوستانی که کم لطفی میکنن

خلاصه ممنون که منو تحمل میکنین

و شرمنده اگه بعضی وقتا بگی نگی مورد دار میشه

جوونیه دیگه


میخواستم یه سایت معرفی کنم

کفتم شماهام در جربان باشید

خودم اونجا هستم همیشه

جو دوستانه و خوبی داره

هم میتونین آهنگ های روزو دانلود کنید

هم سریال ها و...

به روز هست سایتمون


تالار گفتمان خوبی هم داره

من اگه چند روزی نبودمو سرم شلوغ بود

اونجا فعالیت داشتم

مطالبی که به موضوع بلاگم نمیخوره و یا چیزایی که خوشم بیاد اونجا آپ میکنم

در کل من عاشق اونجام


ضرر نداره یه سر بزنید

عضو سایت که بشین راحت تر تو سایت میچرخین

میتونین نظر بدین یا خودتونم فعالیت داشته باشین


اینم لینکش


http://www.perfectdl.ir



منتظز حضور گرمتان

امضا : شیوا



دل تنگم هوای گریه دارد

 

 

من آن ابرم که می خواهد ببارد

دل تنگم هوای گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت

نمی داند کجا سر می گذارد ...

 

در جواب ابلهان


گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!

چون آدمی که ابله باشه ، معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه….

مـــن روـــے قــلــــــ♥ــــــبــم نـوشــــتـم



روی قـلــبــــــــــ♥ــــــــے نـوشـــتــه بـود :
شــکـســــتـــــنــــے اســــت مـواظـــــــب بـاشــــــــیـن
ولـــــــــــے
مـــن روـــے قــلــــــ♥ــــــبــم نـوشــــتـم :
شــکـســـــــــتـه اســــت , راحــــــــــــــت بـــاشــــیـن

آدم


خدا معجزه کرد و آدم آفرید... 

تو هم بیا معجزه کن و آدم بمون....!!!!

روز کودک


جالبه ، روز کودک دقیقاً 9 ماه بعد از ولنتاینه

اثــــــرِ لــــــمسِ سر انگــــــــشتانت



چـــــــه رنج آورست..!!!.
می ســــــــابم با سوهــــــــانی...
تــــــــــمامیِ خطــــــــوطِ اندامـــــــــم را تا شـــاید پاک کنم..
اثــــــرِ لــــــمسِ سر انگــــــــشتانت را
از اعــماقِ تار و پــــــــودم