just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

مردانگی مرد






بدون زن مردانگی مرد شایعه ای بیش نیست...!

قدرت


قدرت بوگاتی ۱۰۰۱ اسب بخاره

قدرت پراید ۶۳ الاغ بی‌بخار !

سیگار دود می کنم تا یادم بماند




سیگار از عمرم می کاهد !

مگر تو عمر مرا می دانی که با آن محاسبه می کنی ؟

 کسی نمی داند ،

 شاید همین فردا من نیز خاموش شوم !!!

سیگار دود می کنم تا یادم بماند

 من احمق بیشتر از این ریه های سوخته ام دوستت داشتم

سیگاری گوشه ی لب




گفتم:
با عشق زمان فراموش می شود ، 
و با زمان عشق!
سیگاری گوشه ی لب، گفت:
با سیگار هر دو...

سیگار




من به تعداد تمام سیگار هایی که کشیده ام تو را یاد کرده ام
اگر می توانستم تو را فراموش کنم سیگار را هم ترک میکردم

عشـق که گـدایی نـدارد



دلـت به ماندن نیست بـرو.....، 


عشـق که گـدایی نـدارد. 


یادت نیست مگر؟ 


این نذر مـن بود، که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم... 

بنگر در این فاصله چه کردی


آخرین دانه ی کبریت!!!





تولد انسان همانند روشن شدن کبریتی است 

و مرگش خاموشی آن 

بنگر در این فاصله چه کردی 

گرما بخشیدی ؟ 

یا سوزاندی . . . ؟

" بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..



" بند بند وجودمــــ ـــ ـ .. 

بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ 

با این همه بنــدچه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم" ... 

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه :





میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه : 

این که هر کاری در توانت هست براش انــــجام بدی ، 

آخــــرش بـرگرده بگه : 

مگه من ازت خواستم . . . / .

می روم...





می روم...به کجا؟ 
نمی دانم ....حس بدی ست... بی مقصدی! 
کاش نه باران بند می آمد... نه خیابان به انتها می رسید...

دلـــــم تـــــنگ اسـت


g4uxmifqg70odqgpb4qm.jpg


دلـــــم تـــــنگ اسـت

تـــــو بــــــیـا بــــشـکـاف
!


و دوبــــــــاره ، کـــوک بـــزن
!

دلتنگم






دلتنگم


برای کسی که مدت هاست بی آن که باشد


هر لحظه زندگی اش کرده ام