just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

ﺁﺧـﺮﯾـﻦ ﭘـﺴـﺖ

ﺍﯾـﻦ ﺷـﺎﯾـﺪ ﺁﺧـﺮﯾـﻦ ﭘـﺴـﺖ ﻣـﻦ ﺗـﻮ
ﺍﯾـﺮﺍﻥ ﺑـﺎﺷـﻪ!!!
ﻣـﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻣـﯿـﺮﻡ ﺁﻟـﻤـﺎﻥ ...
ﻭﺍﻗـﻌـﺎً ﺩﻟـﻢ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﻭﺍﺳـﻪ ﺍﯾـﺮﺍﻥ ﻭ ﺷﻤﺎ
ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﮔﻠﻢ ﺗـﻨـﮓ ﻣـﯿـﺸـﻪ ...
ﻫـﻤـﻪ ﭼـﯽ ﺳـﺮﯾـﻊ ﺍﺗـﻔـﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺧﯿﻠﯽ
ﺳـﺮﯾـﻊ ...
ﺑـﺮﺍﯼ ﺧـﻮﺩﻡ ﻫـﻢ ﺑـﺎﻭﺭﺵ ﺳـﺨـﺘـﻪ ﺍﺯ
ﻫـﻤـﻪ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺩﻝ ﺑـﮑـﻨـﻢ ....
ﺩﯾـﮕـﻪ ﺣـﺮﻓـﯽ ﻧـﺪﺍﺭﻡ ﺟـﺰ ﺳـﻼﻣـﺘـﯽ ﻭ
ﻣـﻮﻓـﻘـﯿـﺖ ﺷـﻤـﺎ ﻫـﻤـﯿـﺸـﻪ ﺧـﻨـﺪﻩ ﺑـﻪ
ﻟـﺒـﺎﺗـﻮﻥ ﺑـﺎﺷـﻪ , ﻓـﺪﺍﯼ ﻣـﻬـﺮﺑـﻮﻧـﯿـﺎﺗـﻭﻥ
ﺑـﺸـﻢ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﮔـﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑـﺨـﻮﺍﻡ ﺑـﺮﻡ ﺧـﺎﺭﺝ
ﺍﯾـﻨـﻄـﻮﺭﯼ ﭘـﺴـﺖ ﺑـﺬﺍﺭﻡ ﺧـﻮﺑـﻪ ؟؟؟
ﮐـﺼـﺎﻓـﻂ ﻫـﻢ ﺧـﻮﺩﺗـﻮﻧﯿـﺪ

نظرات 5 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 12:02 ق.ظ http://over.blogsky.com/


داری میری آلمان
واسه مسافرت یا واسه اقامت یا موندن اونجا
دلت میتنگه نمی خواستم بگم
ولی بر میگردی خو یا نه ؟
داشت یادم میرفت به سلامت
خدا به همراهت
اونجا بری بازم که بلاگ اسکای میایی و می نویسی

عزیزم شوخی بیش نبود

Rohani چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام شیوا جان خوبی؟قالب وبلاگت خیلی قشنگه راستی ماه رمضون شده مارو یادت نره سر سفره افطار بگو خدایا گره کار این زینب دیونه رو باز کن باشه؟یادت نره هااااااااااااااامحتاجه محتاجم

سلام خانومیه من
از اول این بود فقط قاتی پاتی شده بود
بعدش عوض کردم بدتر شد
دوباره همینو گذاشتم
عزیزم تو گلی خانومی این حرفا چیه
چشم تمام سعی امو میکنم
منم دعا کن

Rohani چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

یادم رفت واسه پستت نظر بذارم منم خوشم میاد ملتو سر کار بذارم یه دفعه سر همین قضیه کم مونده بود کتک بخورم خدا رحم کرد ولی من همچنان به کارم ادامه میدم هنوز برام عبرت نشده خخخخخخخخخخخخخخ

الان تو سایت ما نظرسنجی گذاشتن برای من
بیا ببین چیا گفتن

Rohani چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

کجا میتونم نظرسنجی رو بخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

http://www.forum.nicepatogh.net/thread6107-3.html#post82199



بفرما عزیزم

modestman نجفی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:24 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

هی من اولشو خوندم فهمیدم سرکارم به علت
۱-از این پولا نداری
۲-مگه آلمان رات میدن
۳-از بس خنکی اگه واقعاْ هم میخاستی بری مینوشتی باورم نمیشد

من مکه رفتم کربلا رفتم دو دفه دبی رفتم و......باید بگم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد