just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است
just kiss

just kiss

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

تنها لایق تو می دانم


وقتی می گویم دوستت دارم


شاید تصور کنی تنها چند واژه ساده را


در کنار هم گذاشته ام


وجمله ای را بیان کرده ام


اما. . .


این تنها یک جمله نیست!


دنیای لبریز از رویاهای سبز و سرخ!


همین جمله کوتاه!


آری همین چند واژه خود کتابیست سر شار از معنا!


دوستت دارم یعنی بی حضور تو


زندگی برایم بی معناست


بی تو دنیای من به سردی می گراید


و چشمانم بی فروغ می گردد!


دوستت دارم یعنی قلب من منزلگاه توست


و وجودم سرزمینی که تخت پادشاهی را


 تنها لایق تو می دانم

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی شنبه 29 تیر 1392 ساعت 05:19 ب.ظ http://parspa.com/?q=regnuser&moref=6022

کسب درآمد از سایت و وبلاگ شخصی از تک تک بازدید های خود با قرار دادن یک کد ساده درآمد کسب کنید. در این سیستم هیچ بنری و یا لینکی در سایت شما نمایش داده نمیشود و بازدید کننده گان هنگامی که به سایت شما وارد شوند یک صفحه پاپ آپ باز شده و شما از بازدید کننده گان کسب درآمد میکنید .
پس هرچه سریع تر عضو شوید

بی ادب

پسر شنبه 29 تیر 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://iamman.blogfa.com

هوا گرم هست
من گرم تر از هوا
نه من داغم که هوا گرم هست
فقط یک حوا داغی آدم را می فهمد

چقدر قشنگ بود پسره
ممنون از لطفت

Rohani شنبه 29 تیر 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

میخواهم بگویم دوستت دارم به نحوی که باورت شود وبرای همیشه به یقین برسی واژه ها را بالا وپایین,وسبک وسنگین کردم نشد که نشد اخرش گم شدم در پس واژه ها چقدر سخت است واژه باشد ولی ندانی چه میخواهی با ان ها بسازی مثل این است که هوا باشد ولی نتوانی نفس بکشی .پس ساده بگویم که هر چه ساده تر بگویم بهتر است دوستت دارم با لیاقت!!!!!!!!
شیوا اینو خودم نوشتم نمی دونم قشنگه یا نه؟

محشره محشر
عالی
توپ
دختر تو یه وبلاگ بزن برای خودت
دس نوشته هاتو بزار اونجا
خیلی قشنگ مینویسی قلمت عالیه
جون شیوا ادامه بده نوشتنتو

Rohani سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

خدایی قشنگ بود ؟؟؟؟؟؟؟؟
شیوا من هر وقت دلم بگیره مینویسم یکی از دوستامم هست که میگه قشنگ مینویسم هر سری سر کلاس چیزی مینویسم اون برگه هاشو ازم میگیره میگه میخوام نگه شون دارم همیشه میگه زینب خودتو دست کم میگیری ولی من فکر نمی کنم انقدی هم که اون تعریف میکنه قشنگ مینویسم

محشر بود یعنی چی?
سریع برای خودت یه وبلاگ بزن تمام دس نوشته هاتم از دوستت میگیری میتایپی توش اولین نفر خودم میخونمشون
منتظر لینک بلاگت هستم
عصبم نکنا
وقتی من میگم محشره یعنی محشره
سریع
همین الان بساز

خوشگلا شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

به قول خواننده محبوب کشورمان این شاخ شمشاد و نوبر همه خواننده های جهان تو ین لحظه هست که باید گفت:
خوشگلا باید برقصند

اها....عقبیا.....جون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد